Keho Koko joulu meni oksennellessa ja niin menee näköjään myös uv :(

Liittynyt
1.11.2022
Viestejä
19
Reaktioarvo
18
Mulla on ihan törkeä raskauspahoinvointi ja mieskin joutu sairaalaan pari päivää sitten. Tuntuu et oon ihan kuollut tällä hetkellä, mikään ruoka eikä oikein ees vesi pysy sisällä. Koira ja kissat pakko hoitaa.

En varmaan hirveenä saa vertaistukea mutta avauduinpa nyt. Ei olla vielä kerrottu läheisille niin ei oo oikein ketään kelle puhua tai keltä pyytää apua.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Voi ei:(
Jos tota jatkuu vielä ja alkaa olo mennä huonoksi niin voi olla että olis tipitukselle tarvetta? Varsinki ku oot raskaana soittaisin apua aika herkästi. Onko ketään sukulaisia/läheisiä/kavereita ketkä vois autella kotona?
 
Liittynyt
1.11.2022
Viestejä
19
Reaktioarvo
18
Voi ei:(
Jos tota jatkuu vielä ja alkaa olo mennä huonoksi niin voi olla että olis tipitukselle tarvetta? Varsinki ku oot raskaana soittaisin apua aika herkästi. Onko ketään sukulaisia/läheisiä/kavereita ketkä vois autella kotona?
Mulla oli juuri ennen joulua neuvola ja siellä ei oltu huolissaan vaikka mun paino olikin pudonnut jo pari kiloa. En sitten tiedä missä vaiheessa tuo tiputus on ajankohtainen. Oon kyllä yrittänyt googlettaa. Koiran kanssa saan tarvittaessa siskolta apua, mutta just niihin vaikeimpiin vuorokaudenaikoihin en. 😕
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Mulla oli juuri ennen joulua neuvola ja siellä ei oltu huolissaan vaikka mun paino olikin pudonnut jo pari kiloa. En sitten tiedä missä vaiheessa tuo tiputus on ajankohtainen. Oon kyllä yrittänyt googlettaa. Koiran kanssa saan tarvittaessa siskolta apua, mutta just niihin vaikeimpiin vuorokaudenaikoihin en. 😕
No rutto:/
Pystysitkö soittamaan päivystykseen/terkkariin/neuvolaan ja kyselemään että mitä teen?
 
Ylös Pohja