Suhteet Koska ihmissuhteet on hauskoja tralalallalalei

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Yksi kaverini tunnusti viimevuonna ihastuksensa minuun ja mä silloin kerroin että hän on mulle vaan kaveri ja silleen mut nyt aloin miettimään että herran jestas se on ehkä ainoa poika jonka kanssa jonka kanssa mun ei tarvii miettiä niin tarkkaan mitä sanon ja pystyn olemaan oma itseni (tai siis yritän aina rajoittaa etten olisi ilkeä koska välillä puhun vähän liikaa...)
Ja mietin että entä jos se onkin se oikea ja koska en tunne ihastusta (tai en ainakaan tunnista sitä toive ajattelusta) niin en tiedä tunteistani.
Tänään kun hän jutteli vähän enemmän yhden kaverini kanssa olin ehkä vähän kade (kai) ja yritin jutella hänelle enemmän.
En tiedä onko hänellä enää tunteita minua kohtaan ja mua pelottaa et jos mulla ei ookkaan ja annan semmoista kuvaa kuitenkin ja sitten hän herättelee turhia toiveita jne. Mutta sitten en tiedä haluaisinko jotain meidän välille vai onko tää vaan jotain että haluaisin läheisyyttä ja rakkautta ja rakastaa ja viettää aikaa ja ja silleenD:
Hän osaa välillä olla ärsyttävä kyllä mutta olen 100% varma että niin minäkin. Lisäksi se yks päivä pyysi multa anteeks yhtä juttua jota mä en enää ees muistanut joten se oli jotenkin Ihanaa.
Lisäksi me ollaan vittuilu väleissä mutta ei kuitenkaan sillä tavalla kun esim mulla ja meidän luokan pojilla joiden kanssa vittuillaanvittuillaan joka ei ole aina niin miellyttää.
Mä en tiedä mitä tää on ja onko se feikkiä jos ei ole "korviaan myöten" ihastunut? Mä en tiedä onko mulla mitään. Mäentiedämäentiedämäentiedä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Pelottaa että ihan esim snäppäämällä antaisin jotain merkkiä mutta kun en itsekkään tiedä
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Olin itse lähes täysin samassa tilanteessa vähän alle kuukausi sitten. :D Eräs miespuolinen kaveri oli ilmeisesti saanut musta sellaisen kuvan, että olen hänestä kiinnostunut vakavammassakin mielessä ja kysyi haluanko alkaa tapailemaan "tositarkoituksella". Tämä tuli itselleni aivan puskista, koska olen käyttäytynyt hänen kanssaan aivan samalla tavalla kuin muidenkin kaverieni kanssa.

Menin sitten ihan hämilleni ja oli pakko miettiä asiaa hetki. Just kuten sullakin, tää kaveri on oikeastaan ainoa mies kenen kanssa pystyn olemaan "normaali", mutten siitä huolimatta tunne häneen mitään vetoa. Kieltäydyin tarjouksesta ja pysyttiin kavereina, enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään. Sanoisin, että on kaikin puolin kannattavampaa jättää asia "kasuaalille tasolle", jos ei ole 100% varma tunteistaan.

Tää on tosi raju yleistys, mutta tuntuu olevan aika yleistä, että miehen ja naisen välisissä ystävyyssuhteissa miespuolinen tulkitsee naisen normaalin ystävällisyyden flirttailemisena ja sillä tavalla syntyy näitä tilanteita. Ainakin omien kokemusten mukaan, tää ei nimittäin ole itselleni eka kerta. En tosin ole mikään ihmissuhde-pro.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Olin itse lähes täysin samassa tilanteessa vähän alle kuukausi sitten. :D Eräs miespuolinen kaveri oli ilmeisesti saanut musta sellaisen kuvan, että olen hänestä kiinnostunut vakavammassakin mielessä ja kysyi haluanko alkaa tapailemaan "tositarkoituksella". Tämä tuli itselleni aivan puskista, koska olen käyttäytynyt hänen kanssaan aivan samalla tavalla kuin muidenkin kaverieni kanssa.

Menin sitten ihan hämilleni ja oli pakko miettiä asiaa hetki. Just kuten sullakin, tää kaveri on oikeastaan ainoa mies kenen kanssa pystyn olemaan "normaali", mutten siitä huolimatta tunne häneen mitään vetoa. Kieltäydyin tarjouksesta ja pysyttiin kavereina, enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään. Sanoisin, että on kaikin puolin kannattavampaa jättää asia "kasuaalille tasolle", jos ei ole 100% varma tunteistaan.

Tää on tosi raju yleistys, mutta tuntuu olevan aika yleistä, että miehen ja naisen välisissä ystävyyssuhteissa miespuolinen tulkitsee naisen normaalin ystävällisyyden flirttailemisena ja sillä tavalla syntyy näitä tilanteita. Ainakin omien kokemusten mukaan, tää ei nimittäin ole itselleni eka kerta. En tosin ole mikään ihmissuhde-pro.
Niin mä en vaan haluu vaikuttaa hirveelle pleijerille ja antaa väärää kuvaa jos en sitten olekkaan ihastunut.
Olen päiv vastaisessa tilanteessa kun monet koska tiedän hänen olevan ihastunut mutta itsestäni en
 
Ylös Pohja