Opiskelu Koulujutut stressaa taas

Opiskelu ja itseopiskelu

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Suoritan tässä periodissa yhden kurssin jossa pitäisi käytännössä tehä tieteellinen koe, siis pienessä mittakaavassa toki mutta silti, ja pitäisi ohjata muita kurssilaisia siinä jotta saataisiin meidän projektia varten tarkkaa aineistoa ja siihen projektiin kuuluu tosi paljon eri suunnittelun vaiheita yms D: ihan uutta mulle tämmönen ja ahdistaa kun olen ainoa mun vuosikurssilta sillä kurssilla eikä siis mitään kokemusta tosiaan ennestään koeasetelmista ym :| samalla kurssilla pitää myös tehdä viikottain sivun mittaiset harjoitusraportit (mitkä on kyllä ihan iisejä mutta silti) ja toinenkin raportti, joskin vähän lyhyempi, eikä siitä tule esitelmää toisinkuin tuosta tutkimusjutusta. niin ja sitten on vielä yksi lajintuntemus jossa taas kerran 150 lajia jotka pitäisi tunnistaa ja joiden tieteellinen nimi tulisi muistaa suomenkielisen ohella, ja tietää lajin merkitys ekosysteemissä...
ajattelin myös jättää yhden kurssin kesken koska siihen kuuluu paljon laskentaa johon en vaan löydä motivaatiota. ahdistaa silti sen kesken jättäminen koska kurssi on pieni ja pitäisi varmaan laittaa vastuuopettajalle viestiä siitä ja pelottaa että en saa täyteen opintopistemäärää että olisin ajoissa jos jätän sen kesken(vaikka laskinkin että pitäisi tulla). kaikki stressi tuntuu vaan kertyvän kun näyttää siltä että kesätöitä ei tule oikeasti, tuo projektityökurssi stressaa, stressaa etten ole saanut viime periodin tenteistä osasta vielä mitään arvosanaa ja lisäksi stressaa etten kuulu koko alalle koska olen niin kyvytön. ahdistaa myös yksi kurssi joka olisi pitänyt suorittaa itsenäisesti, siitä on nyt vielä yksi tenttipäivä tänä keväänä mutta en MITENKÄÄN saa itseäni pakotettua katsomaan luentotallenteita tai tekemään kyseiseen kurssiin kuuluvaa harjoitustyötä, jotenkin tosi vaikeaa kun ei ole mitään kunnon deadlinea. ehkä pitäisi aikatauluttaa vaikka ensi kuukausi kalenteriin että jotenkin pystyisin tuon tehdä.
niin ja sitten on vielä yksi luentokurssi päälle joka on vaan perinteinen luennot+tentti (onneksi) mutta sekin sujuu huonosti koska etäluennot joille en jaksa osallistua ja joita ei tallenneta, ihan oma syy mutta D:

huh, mikä avautuminen, mutta sainpahan nämä jonnekin purettua vaikka ketään ei kiinnostakaan lukea tätä.
 
Ylös Pohja