Kouluyhteisö ahdistaa mun omien oppimisvaikeuksien vuoksi (olen ÄÄRIMMÄISEN turhautunut)

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen hyvin hidas omaksumaan uusia asioita ja luokassa on pari sellasiat tyyppiä, jotka ihan selvästi ärsyyntyy siitä jos joku ei tajua heti asioita. Vittu sellaiset supernopeat älyköt on suoraan sanottuna perseestä, jotka pyörittelee silmiä ja haukkuu selän takana tyhmäksi jos joku ei tajua ihan heti asioita. Jos sinäkin olet sellainen tyyppi, joka pyörittelee silmiä ja menettää hermonsa niin paljon omaan elämäänsä vaikuttavaan asiaan kuten toisen hitaaseen oppimiseen niin en aio pyytää anteeksi karkeaa kielenkäyttöäni. Jos toisen hitaus koulussa oppimisen suhteen tuntuu susta liian raskaalta niin hanki omia ongelmia. Jos sua ärsyttää imbesillin avautuminen niin paljon että haluat antaa samalla mitalla takaisin älyköiden yhteiskunnasta niin teidän kielellä kalluna en usko. Piste.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Aa, tämä! Ei itellä omassa luokassani koulussa (loppu jo opiskelut viime viikolla :D) ollut tämmöstä meininkiä, mutta ärsyttää, kun toisen oppimisvaikeuksia paheksutaan hirveesti. Toiset uskoo olevansa täydellisiä ihmisiä hyvillä suorituksillaan ja solvaamalla muita. -_-
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Aa, tämä! Ei itellä omassa luokassani koulussa (loppu jo opiskelut viime viikolla :D) ollut tämmöstä meininkiä, mutta ärsyttää, kun toisen oppimisvaikeuksia paheksutaan hirveesti. Toiset uskoo olevansa täydellisiä ihmisiä hyvillä suorituksillaan ja solvaamalla muita. -_-
Siis niiiin perseestä. Jos joku seuraavan kerran kehtaa ärsyyntyä toisen oppismisvaikeuksien vuoksi niin sanon kyllä suorat sanat. Eikä tää oo ees uhoomista. Täysin ansaittua antaa vähän takaisin hienoherroille.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kaikkien pitäisi tajuta se että kouluun on tultu oppimaan eikä kilpailemaan siitä kuka suoriutuu parhaiten.
Toisilla oppiminen kestää vähän kauemmin kuin toisilla ja mun mielestä paljon fiksumpaa on ymmärtää se.
Heikommin suorituvien ilkeä arvostelu selän takana ei tee kenestäkään fiksumpaa vaan päin vastoin hirveän ylimielisiä riippuen tietenkin arvostelijan motiiveista.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Kaikkien pitäisi tajuta se että kouluun on tultu oppimaan eikä kilpailemaan siitä kuka suoriutuu parhaiten.
Toisilla oppiminen kestää vähän kauemmin kuin toisilla ja mun mielestä paljon fiksumpaa on ymmärtää se.
Heikommin suorituvien ilkeä arvostelu selän takana ei tee kenestäkään fiksumpaa vaan päin vastoin hirveän ylimielisiä riippuen tietenkin arvostelijan motiiveista.
Toisilla on valitettavasti huonot sosiaaliset taidot. Tarkotan tässä tilanteessa sitä, ettei ota muita huomioon, vaikka osaisi muuten hyvin ylläpitää kanssakäyntiä ihmisten kanssa. Tällasta tää ikävien ihmisten kestäminen on, kun koulumaailmaan mahtuu myös näitä ilkeämpiä yksilöitä. :/ Tänään tuli tossa ajateltua hetkiä, jolloin itelle on sanottu ilkeesti, kun en ole ymmärtänyt jotakin asiaa. Inhottavaa tollasen kestäminen on...

On toisaalta aika ironista, että nää tyypit arvostelee muita jatkuvasti, vaikka itse ovat koulussa, jossa taitoja opitaan. Liekö syy heillä koulunkäyntiin se, että työmarkkinoilla ja yhteiskunnassa vaaditaan nykyään hyvää koulutustaustaa. Ihan kuin ei tarvitsisi oppia uutta, pitää vaan mennä jonnekin oppilaitokseen sisään ja saada sieltä todiste, että oot sinne ilmoille pamahtanut ja mukamas oppinut uutta työllistyminen kannalta...
 
Ylös Pohja