Kuinka usein juotte alkoholia?

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Entä paljonko tai kuinka usein humalaan asti? Kaverin puolesta kyselen
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
No joskus 15 vuotiaana tyhmänä teininä tuli juotua leijona viinaa jonkun verran, tasan kerran join humalaan asti :D oli siis aikaa kun meni todella huonosti että en todellakaan kannusta alaikäisiä juomaan, nykyään en juo enää yhtään
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Saatan juoda lasillisen kerran-pari vuodessa. En koskaan humalaan asti.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Vaihtelee tosi paljon. Välillä saatan juoda ihan yhden tai kaks viikossa, välillä menee kuukausikin etten juo yhtään, joskus saatan olla humalassa pari kertaa saman viikon aikana.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Entä paljonko tai kuinka usein humalaan asti? Kaverin puolesta kyselen
Okei, nyt lähiaikoina noin kerta viikossa + saunakaljat 1-3. Humalatilassa jos pelkästään olutta niin enemmän kuin 14 per kerta. Jos väkevämpää mukana niin ei vaikuta oluen määrään. Todellakin pitäisi vähentää määrää. Hyi mua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Sanotaan näin että keskimäärin harvemmin kuin kerran viikossa mutta niin emt. Humalassa oon ollu esim tän vuoden puolella joku ehk viis kuus kertaa, mutta suureks osaks nekin humalatilat on ollu aika lieviä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sama, ei ole aikomus testatakaan.
Tämäkin on yksi monista syistä miksi en mennyt riparille. :(
Mäkään en ois halunnut ja yks syy olikin just toi viinin juonti. En uskonut et mun eka alkoholin juontikerta olis et riparilla ja konfirmaatiossa pakotettais... Itkin monta päivää sen takii, koska halusin etten ois ikinä maistanutkaan alkoholia ja et nyt mun ois todennäkösempää juoda sitä uudelleen, kun oon jo kerran sitä maistanut. Ja oli muutenkin siis ihan sairaan kamalan makusta, irvistin molemmilla kerroilla sitä juodessani.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
muutaman kerran vuodessa juon ja sillon menee aina yleensä humalaan asti, en koskaan niinku esim. ota lasillista viiniä rentoutuakseni tai jotain
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Juon kylässä (tai seuran kanssa) parit jos on tarjolla, muuten pari kertaa vuodessa. Ja emt en tykkää kunnon humalatilasta, lopetan kun tulee "tipsy" olo
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
humalaan asti aika harvoin, pieniä määriä (0,5-2 tölkkiä) joka päivä.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
noin pari kertaa kuukaudessa ja melkein aina ihan umpihumalaan asti, tyhmäähän se on mutta kun itsekontrollia ei ole niin... 🤷🏻‍♀️ syksyllä tuli juotua jopa pari kertaa viikossa mut nyt on onneks vähentynyt
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Juon nykyään tosi harvoin. Ennen otin pari lasillista muutaman kerran kuukaudessa, nykyään vielä vähemmän ja vielä harvemmin. Viimeisen puolen vuoden aikana oon juonut lasillisen skumppaa. Ei oo tehnyt mieli alkoholia.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Joskus pari kertaa kuussa, joskus on useampi kuukausi etten juo mitään. En oo koskaan ollut "kunnon" humalassa, mutta sillai just sopivasti ettei ihan tuu krapulaa xD (vappuna olin kyllä aika raivostuttava jo yhden lonkeron jälkeen ku oli nestehukka jo ennestään enkä ollut syönytkään kunnolla sinä päivänä. Mutta ei siitä sen enempää)
 
Ylös Pohja