Aihe vapaa Kun mikään ei oo hyvin ~

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Reaktioarvo
269
Tiiättekö ne ihmiset, joilla ei oo ikinä mikään hyvin? Ne on ne samat, joille mikään ei riitä, jokanen puhetapa ja keskustelu on aina heitä kohtaan hyökkäävä ja he itte on aina täydellisiä. Jep, just ne. Samat ihmiset myös ajattelee vaan itteensä ja koittaa tuoda ittensä esiin joka keskustelus

Mä en edes tiiä, miten törmään niihin joka paikassa, vaikka oonkin mahdollisimman asiallinen kaikille uusille tuttaville? Miten ne aina löytää mut?

Pitäiskö munkin aina ulista, kuinka kaikki muut on väärässä olevia ihmispaskoja, kun taas itse olen täydellinen? Vois koittaa aikani kuluks, ehkä sit löytäsin muutaman kivan tyypin

Miten ihmiset edes yleensä suhtautuu vastaaviin "sinä olet paha ja hyökkäävä, minä olen täydellinen"- tyyppisiin henkilöihin? Mä vaan lähinnä ignooraan kohteliaasti (en ole ilkeä enkä varsinaisesti jätä ulkopuolelle, mutten myöskään jaksa kuunnella kunnolla saatika puhua heille mitään turhaa), mut ne ei yleensä huomaa tällästä, puhuu vaan kahta kauheemmin

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Narsisteja sellaset
Niillä itellä on niin paska itsetunto et ne haluu polkee muut alemmas tunteakseen ittesä paremmaksi ku toiset

Toki kaikki ei oo narsisteja

Ja joo valitettavasti tiedän tommosia hölmöjä

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Reaktioarvo
1,689
kuulostaa niin paljon entiseltä luokkalaiseltani. aina tuomassa esille kuinka hän on muita parempi, ja "minä" oli varmaan yleisin hänen suustaan tuleva sana. aina oli lyttäämässä muita ja ettimässä vikoja muista, mutta hänhän tietysti itse oli paras ja täydellinen, ja hänellä oli yksinoikeus pomotella kaikkia ja tehä esim. kotsassa kaikki kivoimmat tehtävät. toisaalta huvittavaa, mutta toisaalta äärimmäisen raivostuttavaa. kertoo vaan huonosta itsetunnosta, jota pitää kaikin keinoin pönkittää. hyvin narsistinen tapaus.

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Reaktioarvo
830
Itsekin käyttäydyn mahdollisimman neutraalisti heitä kohtaan. En vain ota enää niin paljoa kantaa tuohon "valittamiseen". Tietysti he jatkavat sitä, mutta yritän vain kohteliaasti olla vastaamatta oikeastaan joota tai eitä D: En siltikään halua ketään loukata... D:::

Ylös Pohja