Kuolen häpeään :DD

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Luulin olevani yksin ja aloin laulamaan kovaan ääneen Haloo Helsinkiä (en ikinä laula juuri mitään muiden ihmisten läsnäollessa) ja hups, enpä ollutkaan yksin :DDD Okei ei tää ees oo läheskään nolointa mitä mulle on käyny mut silti D: Huoh kuulostan nyt joltain 11-vuotiaalta :D Ihan turha kesu mutta ainakin kannan korteni kekoon siinä aktiivisuudessa mitä tänne toivottiin! Tulkaa vaikka kertomaan omia noloja sattumuksianne
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Itsehän joskus vuosia sitten vielä vanhemmillani asuessani päästelin kaikkia hyvin omituisia ääniä takapihallamme ja räpyttelin käsilläni samalla - vain huomatakseni, että parin metrin päässä omalla pihallaan seisoo naapuri hyvin pysähtyneen ilmeettömän ilmeensä kera. 8)

Aloin tietysti pokkana keskustella niitä perinteisiä "kaunis päivä tänään, pitääkin tästä mennä, heippa"-juttuja ja juoksin äkiä sisälle. Ajattelin, että eih, en poistu sieltä varmaan enää koskaan... Tai ainakaan tänään... :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
eipä siinä, montakohan kertaa minulle on käynyt samoin? parhaassa tapauksessa alan laulaa jotain täysin epävireessä japaniksi tai koreaksi, vieläpä täysin väärin sillä en kumpaakaan kieltä muutamaa sanaa enempää osaa ja huomaan että joku kävelee takanani. D: pitäisi lopettaa julkisilla paikoilla lauleskelu vaikka olisi ihan varma että on yksin.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Itsehän joskus vuosia sitten vielä vanhemmillani asuessani päästelin kaikkia hyvin omituisia ääniä takapihallamme ja räpyttelin käsilläni samalla - vain huomatakseni, että parin metrin päässä omalla pihallaan seisoo naapuri hyvin pysähtyneen ilmeettömän ilmeensä kera. 8)

Aloin tietysti pokkana keskustella niitä perinteisiä "kaunis päivä tänään, pitääkin tästä mennä, heippa"-juttuja ja juoksin äkiä sisälle. Ajattelin, että eih, en poistu sieltä varmaan enää koskaan... Tai ainakaan tänään... :D
Voin vaan kuvitella ku Peruukkiteline alkaa leikkimään jotain lintua ja huomaa naapurin tuijottavan hämmästyneenä :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Mää taas puhun itekseni
Ja saatan yhtäkkiä vaan sännätä juoksuun ihan vaan koska mielikuvitukseni lentää niin lujaa että luulen lentäväni
Ja siis tajuan sen vasta ku pysähyn
Joo, olen viisivuotias
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Tuli tästä mieleen kun aina 1-3lk koulusta kotiin matkaillessa lauleskelin kaikkea ja nolosti vilkuilin taakseni kun joku käveli takana, pikku snowflake tajusi että takana oleva kuuli kaiken. Pahimmassa tapauksessa puhuin itsekseni ja jossain vaiheessa tuli huomattua että joku oli takana! :D
 
Ylös Pohja