- Reaktioarvo
- 5,487
Kuvailkaa unelmienne puolison ulkonäkö, niin laitan teille kuvan tulevasta heilastanne. Tekoäly avustaa minua tässä projektissa...
No wowSehän on... sehän on Jeesus!!!
katso liitettä 5686
nyt ei kyl iha sovi mun poikaystävän ulkonäöksTekoälyn mukaan tämä on "ujobiseksuaalin poikaystävä", mutta minusta tuntuu, että kuva on enemmänkin "ujo, biseksuaali poikaystävä"...
katso liitettä 5689
En tiedä mikä tooga sillä on päällä...No jo on!
Onhan hän jumalainen...En tiedä mikä tooga sillä on päällä...
ApuaNäyttää ihan Deatan ja nuoren Pewdiepien risteytykseltä...
katso liitettä 5693
Ensimmäisenä tuli tosin tämä, vaikka kirjoitin että "no beard or mustache"... Onkohan joku enne?
katso liitettä 5694
Minuakin pelottaisi...
oh my god apua XDEn ole koskaan ollut yhtä peloissani!
katso liitettä 5692
Hui...Minuakin pelottaisi...
Kun tosiaan unelmamiestä ei oo mut tummat hiukset ja siniset silimät näköjään vetoaa muhun :D Toki oon kyllä tykänny myös blondista ja ruskeasilmäiseenki tyyppiin oon ihastunu mut näin niinku keskimääräsesti. Hyvä ku tän oon huomannu vasta jälkeenpäin, sillon ku olin ihastunu en tajunnu koko asiaa hahaVoin kuvailla aikasempien ihastuksien ulkonäköjä...
Tummat hiukset (vedetty siiliksi), pitkä, laiha, siniset silimät ja hörökorvat
Sit toinen ois et tummat kiharat hiukset, viikset ja parta, siniset silimät, keskipitkä, aina huppari päällä ja lippis väärinpäin
Eihän tuota sieluun pureutuvaa tuijotusta voi vastustaa, huh huh!!Voin kuvailla aikasempien ihastuksien ulkonäköjä...
Tummat hiukset (vedetty siiliksi), pitkä, laiha, siniset silimät ja hörökorvat
Sit toinen ois et tummat kiharat hiukset, viikset ja parta, siniset silimät, keskipitkä, aina huppari päällä ja lippis väärinpäin