Riisitassu
Jokapaikanhöylä
- Reaktioarvo
- 1,255
Hänet on kirottu ಠ_ಠIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
katso liitettä 5699
Hänet on kirottu ಠ_ಠIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
katso liitettä 5699
EISSSSAAAKELIIIII tuo ja tuota aiempi versio näyttää aika vähäsen yheltä mun entiseltä ihastukselta voi hittolainen vieköönTein uuden, huh huh mikä SONNI (en tiedä mitä nuo risut ovat...)
katso liitettä 5702
Todellakin saa vaivata, tämä on viihdyttävää! Voin antaa muutamia vaihtoehtoja tällä kertaa...Saanko vaivata sua taas ja kuvailla myöskin aiempien ihastusteni ulkonäköä?
Eli
1. Vaaleat lyhyet hiukset ja siniset silmät, parraton ja viiksetön
2. Ruskeat pitkähköt hiukset, ei myöskään karvaa naamassa
1. Ekan kasvonpiirteet ovat lähellä ja tokan hiukset melkein kohdallaanTodellakin saa vaivata, tämä on viihdyttävää! Voin antaa muutamia vaihtoehtoja tällä kertaa...
1.
katso liitettä 5709katso liitettä 5710
2.
katso liitettä 5706katso liitettä 5707katso liitettä 5708
Ihana! Tukka on muuten oikeasti aika lähellä :DNäyttää ruotsalaiselta...
katso liitettä 5697
No nyt on! Puoliskolla on kyllä vähän ananastukka, huomattavasti pidempi ja takkusempi malli vaan. Itse asiassa se muistuttaa enemmän sitä hedelmää itseään.Tekoälyn mielestä "cool hair" tarkoittaa ananastukkaa, en olisi ihan samaa mieltä... Mutta menköön!
katso liitettä 5715
Onpa hieno xD Tuo ite asiassa näyttää tutulta, vaikka ei noita mun aiempia ihastuksia muistutakkaan 🤔 Onkohan tämä jokin merkkiEihän tuota sieluun pureutuvaa tuijotusta voi vastustaa, huh huh!!
katso liitettä 5695
Todennäköisesti!Onpa hieno xD Tuo ite asiassa näyttää tutulta, vaikka ei noita mun aiempia ihastuksia muistutakkaan 🤔 Onkohan tämä jokin merkki
Ei rutto nyt ku katoin sitä kuvaa tarkemmin nii rutto sehä on ku ilmetty mun kaverin entinen ihastus :'DDDD Voi apua, kyseinen henkilöhän on 4v vanhempi kuin mää ja entisen peruskouluni rehtorin poika xDDDOnpa hieno xD Tuo ite asiassa näyttää tutulta, vaikka ei noita mun aiempia ihastuksia muistutakkaan 🤔 Onkohan tämä jokin merkki
Miten en huomannu tätä keskustelua aiemmin, nyt mäkin tuun pyytään kuvaa tulevasta heilasta!
Sellanen stereotyyppisen hullun tiedemiehen näkönen heppu ois tosi jees, ei mitään partaa tai viiksiä, mut sellaset tosi vaaleet/valkoset sekaset hiukset, kalpea iho ja jotkut pyöreät suojalasit ja valkonen laboratoriotakki :DD
Jos näkisin tämmösen hepun, menisin heti iskemään :D
Millä iskisit?Jos näkisin tämmösen hepun, menisin heti iskemään :D
Vasaralla ehkä.Millä iskisit?
Oiva valinta!Vasaralla ehkä.
Niin on, kirves on myös hyvä vaihtoehto!Oiva valinta!
Ei rutto mää tajusin nyt et toi muistuttaa ehkä jotenki mun nykystä ihastusta (tosin se ei käytä huppua) D: Oli ihan pakko tulla sanomaan lolEihän tuota sieluun pureutuvaa tuijotusta voi vastustaa, huh huh!!
katso liitettä 5695
Kyllä tekoäly tietää!Ei rutto mää tajusin nyt et toi muistuttaa ehkä jotenki mun nykystä ihastusta (tosin se ei käytä huppua) D: Oli ihan pakko tulla sanomaan lol
No mutta kun se ei tykkää musta xDKyllä tekoäly tietää!
Ehkä alkaa vielä tykkäämään, ei voi tietää!No mutta kun se ei tykkää musta xD
Lmao saa nähä musta tuntuu et käyn vaan sen hermoilleEhkä alkaa vielä tykkäämään, ei voi tietää!
Rakkaudesta se hevonenkin potkii!Lmao saa nähä musta tuntuu et käyn vaan sen hermoille