Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Kuvailkaa omaa tyyliänne!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Desvelada" data-source="post: 132154" data-attributes="member: 106"><p>Just vähän aikaa sitten ajattelin kuinka hauskaa olisi tehdä tälläinen keskustelu, mutta ehditkin ensin! </p><p></p><p>Mun tyyli on melko värikäs ja vintagevivahteinen. Aikalailla kaikki vaatteeni ovat joko kirppareilta tai sitten sukulaisteni vanhoja. Tällä hetkellä mulla on kovassa käytössä leveälahkeinen farkkuhaalari ja sen alla yleensä marimekon joku värikäs raitapaita. </p><p></p><p>Hameita ja mekkoja oon viimeaikoina oppinut käyttämään. Yleensä käytän vintagetyylisiä ja yhdistelen niiden kanssa esim t-paitoja, raitapaitoja, neuleita ja collegepaitoja.</p><p>Housuissa suosin eniten leveälahkeisia. </p><p></p><p>Koruja mulla ei oo kovin paljoo, välillä kaulassa yks ja ranteissa on välillä semmosia värikkäitä nauhoja ja hiusdonitseja. </p><p></p><p>Jaloissa on yleensä aina lokakuusta huhtikuulle pitkät villasukat, muulloin jotkut pitkät värikkäät sukat. Inhoan nilkkasukkia ja shortsienkin kanssa käytän pidempiä sukkia (vaikka olisikin tyylimoka). </p><p></p><p>Kesällä käytän yleensä kalastajalakkia (bucket hat), haluaisin myös oppia käyttämään baskeria. </p><p></p><p>Kenkinä mulla on talvisin lähinnä maiharit ja kesällä pinkit converset tai jotkut lenkkarit. Kumppareita käytän säännöllisesti ympäri vuoden. </p><p></p><p>Ohoh, tulikin tarkkaan kuvailtua, toivottavasti kukaan ei tunnista (todella mahdollista on että tunnistaa D:) </p><p></p><p>Oli myös ihana miettiä omaa tyyliä ja huomata paljonko se on muuttunut parin vuoden takaisesta, milloin päivittäin pukeuduin huppariin ja verkkareihin. Edelleen kyllä välillä pukeudun niin, jos on sellainen fiilis. Ja ei, en tarkoita että ne olisivat jotenkin huonoa tyyliä. Olen vain itse iloinen siitä, että nyt olen alkanut rohkeammin pukeutumaan niinkuin itse haluan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Desvelada, post: 132154, member: 106"] Just vähän aikaa sitten ajattelin kuinka hauskaa olisi tehdä tälläinen keskustelu, mutta ehditkin ensin! Mun tyyli on melko värikäs ja vintagevivahteinen. Aikalailla kaikki vaatteeni ovat joko kirppareilta tai sitten sukulaisteni vanhoja. Tällä hetkellä mulla on kovassa käytössä leveälahkeinen farkkuhaalari ja sen alla yleensä marimekon joku värikäs raitapaita. Hameita ja mekkoja oon viimeaikoina oppinut käyttämään. Yleensä käytän vintagetyylisiä ja yhdistelen niiden kanssa esim t-paitoja, raitapaitoja, neuleita ja collegepaitoja. Housuissa suosin eniten leveälahkeisia. Koruja mulla ei oo kovin paljoo, välillä kaulassa yks ja ranteissa on välillä semmosia värikkäitä nauhoja ja hiusdonitseja. Jaloissa on yleensä aina lokakuusta huhtikuulle pitkät villasukat, muulloin jotkut pitkät värikkäät sukat. Inhoan nilkkasukkia ja shortsienkin kanssa käytän pidempiä sukkia (vaikka olisikin tyylimoka). Kesällä käytän yleensä kalastajalakkia (bucket hat), haluaisin myös oppia käyttämään baskeria. Kenkinä mulla on talvisin lähinnä maiharit ja kesällä pinkit converset tai jotkut lenkkarit. Kumppareita käytän säännöllisesti ympäri vuoden. Ohoh, tulikin tarkkaan kuvailtua, toivottavasti kukaan ei tunnista (todella mahdollista on että tunnistaa D:) Oli myös ihana miettiä omaa tyyliä ja huomata paljonko se on muuttunut parin vuoden takaisesta, milloin päivittäin pukeuduin huppariin ja verkkareihin. Edelleen kyllä välillä pukeudun niin, jos on sellainen fiilis. Ja ei, en tarkoita että ne olisivat jotenkin huonoa tyyliä. Olen vain itse iloinen siitä, että nyt olen alkanut rohkeammin pukeutumaan niinkuin itse haluan! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Kuvailkaa omaa tyyliänne!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja