Sunnuntaiaamuna löin sormen hammasharjahyllyn lasiseen reunaan. Juuri kynnen alapuolelle, ei edes kovin syvä. Sitten se ei koko päivänä tyrehtynyt ja nenäliinoja joita teippasin sormeen kului useampi, roskin täynnä verisiä papereita ja laastareita. Kylmän veden alla ei tyrehtynyt, ei kiristyssiteellä eikä yhdellä voiteella mitä suositellaan haavoihin.Oho, mistä moinen sai alkunsa?
Huh huh...aikamoista :(Sunnuntaiaamuna löin sormen hammasharjahyllyn lasiseen reunaan. Juuri kynnen alapuolelle, ei edes kovin syvä. Sitten se ei koko päivänä tyrehtynyt ja nenäliinoja joita teippasin sormeen kului useampi, roskin täynnä verisiä papereita ja laastareita. Kylmän veden alla ei tyrehtynyt, ei kiristyssiteellä eikä yhdellä voiteella mitä suositellaan haavoihin.
Tietokonepöytä piti pestä pari kertaa, koska verta ja myös kylpyhuoneen lattia+pesukone kun sitä roiskahti oikein kunnolla. Nukkumaan mennessä siinä oli kyllä side, mutta lähti selvästi irti ja verta kaikkialla kunnes tyrehtyi itsestään.
Kehosi käy tehokkaasti mitä tulee veren tuottamiseen, mutta ällöttäisi kyllä jos joka paikka olisi veressä. :/No älä, en tajua miten sitä tuli eikä loppunut millään. Varmaan kehossani on ollut ylimääräistä verta..
Jep ja veritahrat lähtevät muutenkin huonosti vaatteista. Useampi paita ja sukkapari meni aikoinaan roskiin joka viikonloppuisen väkivallan ja puukkoleikkien takia.Kehosi käy tehokkaasti mitä tulee veren tuottamiseen, mutta ällöttäisi kyllä jos joka paikka olisi veressä. :/
Onpas rajua menoa...mutta joo veri ei lähde alusvaatteista edes Vanishillä...Jep ja veritahrat lähtevät muutenkin huonosti vaatteista. Useampi paita ja sukkapari meni aikoinaan roskiin joka viikonloppuisen väkivallan ja puukkoleikkien takia.
Kun ja jos ei lähe niin eipä voi mitään. D:Parasta lähteä.
Valitettavasti snif snif :( patjassakin on verta.Snif snif jos ei.
Olen niin itsekeskeinen, että vedin mukaan juttuun.En puhunut nyt sinusta..
Miten sä nyt noin usein itseäsi telot?Olisi ehkä pitänyt mennä, olisi ollut oikeassa kädessä viimeinen sormi jossa ei tikkejä.
Minäkin mietin, että miten kaikki haaverit ovat olleet oikeassa kädessä. Vasemmassa ei ole yhtään arpea. Mutta kaaduin lapsena pihlaja-aidan tynkiin, iskin taltalla koulussa luuhun asti jne. Sitten kämmenessä on puukotuksen jälkiä ja ranteessa syvä palovamma.Miten sä nyt noin usein itseäsi telot?
Olen aika peijakas.Hävytöntä!
Lukisivat enemmän kirjoja siis :)Peijakas
Olisipa muu käyttäjäkunta yhtä rikas sanojensa kanssa. Varsinkin ne törkimykset, jotka käyttävät englantia vaikka suomesta löytyisi ihan hyvin sana tilanteeseen.
Se on toki valitettavaa snif snif mutta eipä taida muuksi muuttua.Mutta nämä järkijätöt ovat niin international että pitää kirjoittaa trigger, jos jokin ahdistaa. Tuskin edes tajuavat, mitä alunperin on tarkoitettu sanalla.
Ei taideta helposti toteuttaa enää nykypäivinä. ...Lobotomia varmasti auttaisi, mutta se vaatisi käytössä olevia aivoja..
Ai että kuulostaa ikävältä.Minäkin mietin, että miten kaikki haaverit ovat olleet oikeassa kädessä. Vasemmassa ei ole yhtään arpea. Mutta kaaduin lapsena pihlaja-aidan tynkiin, iskin taltalla koulussa luuhun asti jne. Sitten kämmenessä on puukotuksen jälkiä ja ranteessa syvä palovamma.
Aivan mistä sitten johtuu että vain oikeassa kädessäsi on haavoja? Minulla nimittäin vain vasemmassa koska teräaseita pidän oikeassaEn ole.
+se on yhdyssana.
Olen oikeakätinen, joten sille ottaa ja tapahtuu. Olen kaatunut lapsena -> otan vastaan oikealla kädellä jne.Aivan mistä sitten johtuu että vain oikeassa kädessäsi on haavoja? Minulla nimittäin vain vasemmassa koska teräaseita pidän oikeassa