Mielenterveys kysymys (alkoholi)

taulapää

näkymätön
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39
Reaktioarvo
34
Miks musta tuntuu että keskityn, osaan paremmin asijoita, uskallan ja saan enemmän aikaan kännissä? Oonko vitun alkkis vai mikä homma??
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No alkoholihan poistaa estoja, mikä näkyy just itselle epätavallisena rohkeutena mm. sellaisten asioiden teossa, mitä ei selvinpäin tekisi. Voikohan sit toi estojen poistuminen antaa sulle energiaa asioiden tekoon, kun et epäröi tehdä niitä, vaan teet ne suoraan?
 

taulapää

näkymätön
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39
Reaktioarvo
34
No alkoholihan poistaa estoja, mikä näkyy just itselle epätavallisena rohkeutena mm. sellaisten asioiden teossa, mitä ei selvinpäin tekisi. Voikohan sit toi estojen poistuminen antaa sulle energiaa asioiden tekoon, kun et epäröi tehdä niitä, vaan teet ne suoraan?
Hmm no joo ehkä toi on se syy.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mä tuun ainakin tosi paljon itsevarmemmaksi kun oon juonut. Oon muuten aika epävarma ittestäni. Niin sit uskallan tehdä enemmän asioita. Ihan normaalia!
 

franco

lisäpaino ukko
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
42
Reaktioarvo
48
alkoholi lisää dopamiinin eritystä mikä voi vaikuttaa keskittymiseen ja toisaalta aktivoi GABA-alfa-reseptoreja aiheuttaen hermosolujen aktiivisuuden vähentymistä mikä taas vähentää ahdistusta ja poistaa estoja
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Pienessä känösessä luovuus korostuu. Mä ainakin saan taidejuttuja paremmin aikaseks :D
 
Ylös Pohja