Olin itsekin tänään yksin luistelemassa. Lämäilin maaliin mutta sitten onnistuin hukkaamaan kiekon johonkin lumikasaan enkä tyhmänä ollut ottanut varakiekkoa niin sen jälkeen oli hiukan tylsää.
Tulipa mieleen kun ehkä pari vuotta sitten kävin kesken koulupäivän hammaslääkärissä ja palatessa menin luistelemaan, olin aivan yksin ja oli mukavan kirkas talvipäivä. Jotenkin tuntui kuin olisi siirtynyt toiseen ulottuvuuteen, kun se ajankohtakin sille oli jotenkin outo ja sai olla aivan yksin. Mutta oli kivaa ja kaunista.
Olin itsekin tänään yksin luistelemassa. Lämäilin maaliin mutta sitten onnistuin hukkaamaan kiekon johonkin lumikasaan enkä tyhmänä ollut ottanut varakiekkoa niin sen jälkeen oli hiukan tylsää.
Kävin siis veljen kaa ja eka vaan leikittiin hippaa ja opeteltiin sirklaamaan :D sit sinne tuli mun kaveri ja sen sisarukset nii leikittiin X hippaa ja ja ketjuhippaa ja jäämiestä.. sit pelattiin hetki ja sinne tuli veljen kaverit (x3). Sitten meijän naapurit tuli ja me pelattiin jäkistä kasiin asti!
Oli kivaa mutta mulla oli liikaa vaatetta --> takki oli _ulkopuolelta_ hikimärkä :D