Väärin tuo kauhein rikos.1. Murha (obvs)
2. Kidnappaus (hui helekatti ihan hirveää)
3. Tuhopoltto (typerintä)
4. Pankkiryöstö (kunnon robin hood meininkiä yeehaw)
5. 40 kakun varastaminen (ei pahin, mutta herkullisin)
Oikein tuo kauhein rikos.- 40 kakun varastaminen (kuka kehtaa?)
- Murha
- Kidnappaus
- Tuhopoltto
- Pankkiryöstö (rahaa se vain on ja pankeilla on vakuutukset)
Oikein.Mainitsen vain pahimpana tuon varastaa 40 kakkua koska sokerinhuuruinen mieleni salpasi ajatukseni jos pääsis noilla herkuttelemaan.
Eipä ollu tuo järjestys oikein kauhein.Tää on vaikee. Murha on tietty pahin, mutta jos tuhopoltossa on tarkotus myös vahingoittaa ihmisiä, luokittelisin sen yhtä pahaksi. Ja onko pankkiryöstö aseellinen? Että vahingoitetaanko siinä ihmisiä samalla?
Mut ehkä järjestäisin ne näin
1. Murha
2. Kidnappaus
3. Tuhopoltto (jos ei oo tarkotus tappaa/vahingoittaa ihmisiä)
4. Pankkiryöstö
5. Kakun varastaminen
Miksi mun pitää aina yliajatella kaikkee D:
Shiiit! No sit pahin on varmaan kakun varastaminen. Sillä voi olla kamalat seuraukset kun kakkujen ruhtinas suuttuuEipä ollu tuo järjestys oikein kauhein.
sori se oliki vaa mun mielipideEipä ollu murha kauhein.
Ei kyllä.1. Murha
2. Kidnappaus
3. Tuhopoltto
4. Pankkiryöstö
5. 40 kakun varastaminen.
oletan siis että tuhopoltossa ei ketään kuole? jos kuolee enemmän ku yks niin sillon tuhopoltto tosiaan ekaks ja murha tokaks. jos ketään ei kuole niin öö tuhopoltto, pankkiryöstö ja kakkuvarkaus on kyllä mun silmissä aika samanlaisia asioita sillee tbh ei kiinnosta... :D
No niinpä! Ja vieläpä, jos voro olisi paikkakunnan rikkain ja älykkäin mies!Kauhea ajatus että joku olisi vaivalla leiponut 40 herkullista kakkua ja että voro veisi ne kaikki!
ei kyllä mitä :dEi kyllä.
No niinpä! Ja vieläpä, jos voro olisi paikkakunnan rikkain ja älykkäin mies!
Lol laitoin vahingossa tuhopolton 2 kertaa, toisaalta eihän pankkiryöstö nyt niin paha ole, joten aina voi laittaa tuhopolton toiseen kertaan.1. 40 kakun varastaminen
2. Tuhopoltto
3. Murha
4. Tuhopoltto
5. Kidnappaus