Aihe vapaa Laitan huomenna mun Keltanokka-lippiksen kouluun :D

Reaktioarvo
5,133
Luettuani tätä keskustelua niin... hitto mitä kavereita oikeasti. Miksi se niitä hävettää, miten sä pukeudut, jos se ei sua itseäkään hävetä? Tukisivat mielummin. Mulla oli vähän samanlainen kaveri, nykyään entinen kaveri.

RilliPöllö

Alisuoriutuva ylisuorittaja
Reaktioarvo
592
Mitäs ihmettä, eikö ystävilläsi ole tyylitajua hattujen sutheen? Keltanokkahan on kaunis, huomiota herättävä, kunniakas ikivihreä pääasuste, jolla täydentää minkä tahansa asukokonaisuuden ja joka lisäksi takaa turvallisuutesi syksyn pimeinä iltoina teitä ylittäessäsi! D:

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Ahaa vai niin. Kuulostaa hauskalta:D
Ja joo olin se. Hain lukioon ykkösenä
Okei, haitko sit amikseen kakkosvaihtoehtona? Mäki muuten merkkasin tohon kaksoistutkinnon äidin mieliks, mut musta tuntuu vahvasti siltä, et tuun lopettamaan sen melkein heti, koska se vaatii niin paljon töitä kuulemma. :D

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
mitä hittoa?!

mun mielestä toi ois just hauska juttu, oisin itekin voinut laittaa keltanokkalippiksen päähän jos oisin muistanu/keksiny (ja ellen olis jo hävittäny sitä). laita ihmees! ja onnittelut peruskoulun päättämisestä! <3
Olen nyt hyvin hämmentynyt. D: Luulin et oisin saanut tästä enemmän oudoksuntaa, ku sitä saan usein koulussa. Muutama luokan tyttö kyl kehu mun keltanokkaa. :D Ja laitoin sen siis tänään, mut en ehkä huomenna laita, kun se on ton häpeilevän kaverin vika kunnollinen koulupäivä samaan aikaan mun kanssa niin en viitti kiusata sitä. :D Mut ehkä sit ens viikolla laitan, kun se on sillon tetissä. Ens viikon perjantaina ajattelin myös et voisinki laittaa seriffihatun, koska sellaista ei nyt ainakaan kukaan laittais ja tykkään mun seriffihatusta. :D Ehkä laitan keltanokan vikanakin koulupäivänä, en tiedä. Ku en kuitenkaan haluu et vikana koulupäivänä mun kaveri häpee mua. D: Ja kiitti. <3 Tosin en oo siitä hirveen ilonen. Tulee niin ikävä kaikkii vaikken hirveesti muille puhuiskaan. :( Ja ärsyttää kun oisin voinut saada parempiiki arvosanoi. Oisin halunnut kymppiluokalle mut vaan tuolla lähikaupungissa on semmonen ja neki päästää sinne täältä tyyppei vaan jos jää ylimäärästä tilaa kun niitten kaupungista on jo kaikki sinne päässeet eli mun seiskan arvosanoilla en välttis sinne pääsis. D:

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Luettuani tätä keskustelua niin... hitto mitä kavereita oikeasti. Miksi se niitä hävettää, miten sä pukeudut, jos se ei sua itseäkään hävetä? Tukisivat mielummin. Mulla oli vähän samanlainen kaveri, nykyään entinen kaveri.
No, se sano ainaki tonttulakkeilun aikaan et "Siis Taivaansini oikeesti ku tääl on muita ihmisii ja mä tunnen täältä paljon tyyppei ja ne kaikki tuijottaa".(ei ees hirveen moni tuijottanut, joulukuussa ei enää kukaan) Ja sit se puhu sen "kavereista" jotka voi kattoo. Nää "kaverithan" siis on sellasii tyyppei joitten kanssa se ei oo ollutkaan vuosiin ja se aina ajattelee mitä ne ajattelee siitä eikä haluu olla ruokalassakaan kauaa ku pelkää et ne kattoo tai jotain.

Ja oon siis enimmäkseen ton kaverin ja sit toisen kaverin kaa mut se toinen kyl ilmesesti ei ois ees hävennyt tota keltanokkaa mut se ei ollutkaan tänään koulussa ja tonttulakkeilunkin aikaan oli korkeintaan yhellä kerralla koulussa, kun pidin tonttulakkii vaikka pidin sitä 7 tai 8 päivää. :D

Ja sit on yks kaveri, jonka kaa en kyl enää niin paljoo oo, mut siis sehän repi sitä tonttulakkii mun päässä, huuteli siitä ihan kunnolla, sano ettei tunne mua(jolloin tää tää toinen kaveri sano saman ja meni myös pois mun luota) yms. Tosin nyt se oli kuitenkin samassa porukassa ku ne jotka kehu mun keltanokkaa hienoksi.🤔

Mut tää yks kaveri, josta enimmäkseen puhun, kuitenki ruokalassa usein leikkii ruualla ja tekee muuten kaikkee tommosta oudompaa niin en nyt oikein ymmärrä mitä eroo tos oikein sit on. :D Mut siis se tuntuu häpeevän tosi helposti ja luulee et kaikki kattoo ja välittää meidän tekemisistä ihan sikana.

Mut tässä keskustelussa niistä tulee huonompi kuva, ku mitä ne oikeesti on. Ku vaikka niissä onki huonoi puolia eikä aina käyttäydy parhaimmalla mahdollisella tavalla niin silti niissä on myös hyviä puolia ja meillä on yleensä kivaa yhdessä.

Ylös Pohja