Tyyli Laittakaa kuvia lempivaatteistanne!

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Okei mäkin sit esittelen yhden paitani.

Täs mun lemppari vihreä neuleeni. Koitin säädellä väriprofiileja et värit näkyis selvemmin.
katso liitettä 5501
Tunnistajille tarjoan keksin…
Ihanan värinen! Sopii hyvin yhteen hiusvärisi kanssa, korostavat kivasti toisiaan.

mun ihan lemppari yhdistelmä, polvisukat ja hamekatso liitettä 5506
Tämä näyttää aina yhtä kivalta! En itse osaa oikein käyttää hameita, mutta ihailen aina muilla tätä yhdistelmää.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ihanan värinen! Sopii hyvin yhteen hiusvärisi kanssa, korostavat kivasti toisiaan.
Kiitos! Toi on vanha kuva ja mulla ei oo enää oranssit hiukset. Kaipailen kyllä oranssia hiusväriä takaisin.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
p38975.png
Tämän kuvan olen muistaakseni tänne laittanut aijemminkin, mutta en löytänyt muuta kuvaa jossa mulla ois nää vaatteet. Tää takki ja noi housut on kyllä yhet mun ehdottomista suosikkivaatteista + toi fedora.
fpfpfppf.png
Lisäks tää violetti kauluspaita ja nää henkselit on sellaset mistä tykkään tosi paljon ja mitä pidän tosi usein.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
katso liitettä 5508
Tämän kuvan olen muistaakseni tänne laittanut aijemminkin, mutta en löytänyt muuta kuvaa jossa mulla ois nää vaatteet. Tää takki ja noi housut on kyllä yhet mun ehdottomista suosikkivaatteista + toi fedora.
katso liitettä 5509
Lisäks tää violetti kauluspaita ja nää henkselit on sellaset mistä tykkään tosi paljon ja mitä pidän tosi usein.
Sinulla on kyllä kaiken kaikkiaan upea tyyli! Rakastan etenkin tuota pitkää takkia, haluaisin itsekin jossain vaiheessa hankkia tuon tyylisen.
 
Ylös Pohja