Laskin juuri, että olen asunut elämäni aikana 18 eri asunnossa

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Kuinka monessa sinä olet?

Laskin mukaan sellaisetkin, missä oon asunut esim. yhden kesän, mutta en sellaisia jos oon esim. ollut pari kuukautta ulkomailla työharjoittelussa ja asunut työnantajan luona, koska silloin mulla on ollut ns. oikea koti Suomessa.

Oon asunut myös 7 eri paikkakunnalla 3 eri maassa.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Vau, siinä on paljon muuttoja. Missä maissa oot asunut, jos saa kysellä?

Mä olen asunut viidessä eri asunnossa neljällä paikkakunnalla. Toivottavasti lähivuosina olis taas yksi muutto edessä, paikkakunnan vaihtumisesta en vielä tiedä.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Vau aika paljon :O ite oon asunut 9 eri osoitteessa jos vaan pysyvät kodit lasketaan eli ne missä on ollut kirjoilla virallisesti ja oon asunut 4 eri paikkakunnalla
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
9 asunnossa, neljässä eri kunnassa. oon 23v. ekat 18v asuin kahdessa eri asunnossa, sen jälkeen oon asunut seittemässä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Kahdessa eri asunnossa, kahdella eri paikkakunnalla.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
nyt oisko 9 asunto ja seuraava muutto luultavasti loppuvuodesta. 4 eri paikkakunnalla olen asunut.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Väestörekisterikeskuksen mukaan minulla on ollut Suomessa kahdeksan eri osoitetta kolmella eri paikkakunnalla, tarkastin nuo ja kyllä kaikki vanhat osoitteet näyttäisivät pitävänsä paikkansa jo vuodesta 1995 lähtien.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Oon asunut 5 tai 6 eri asunnossa ja vissiin 3 eri paikkakunnalla, en oo ihan varma kun en muista tarkalleen missä asuin vauvana/ihan pienenä. :)
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Vau, siinä on paljon muuttoja. Missä maissa oot asunut, jos saa kysellä?

Mä olen asunut viidessä eri asunnossa neljällä paikkakunnalla. Toivottavasti lähivuosina olis taas yksi muutto edessä, paikkakunnan vaihtumisesta en vielä tiedä.
Saa kysyä!

Olin vaihdossa briteissä ja nyt opiskelen Saksassa.

Asuntoja on kyllä kertynyt paljon, koska oon useammankin kerran asunut esim. kesän jossain väliaikaisesti, kerran muutin Helsinkiin töihin, mutta asuinkin siellä vain vuoden kun pääsinkin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, ja täällä mun nykyisessä opiskelukapungissa on aika mahdoton asuntotilanne ja oon ehtinyt muuttaa jo kahdesti.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
En ole ihan varma, mutta ainakin kymmenessä. Jos tähän lasketaan opiskelija-asunnot, laitokset ja sairaalaosasto niin luku kasvaa.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Oon itse asunut kahdella eri paikkakunnalla kahdessa eri asunnossa. Asuin pienenä Helsingissä ja nykyään ns.maaseudulla. En tiiä voinko sanoa tätä paikkaa maaseuduksi, mutta luulen että voin.
 
Ylös Pohja