leipojat, paljon teillä on eri keittiövälineitä

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
onko esim. 5 irtopohjavuokaa jotka on eri kokoisia ja muotoisia liikaa, tai 3 kakkulautasta tai 4 kuivakakku vuokaa

haluaisin ostella mutta en tiedä mikä on liikaa ja oikeasti tarpeetonta D= toisaalta jos se tekee mut onnelliseksi niin kai se on sen arvosta?? jos ei kaappeja ihan täyteen aio ostaa siis
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Toisaalta sähän olet kova leipomaan juttuja? D: ja jos tilanpuute tulee, niin vähemmälöä käytöllä olleet astiat voi aina laittaa eteenpäin D:
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Itse pidän leipomisesta, mutta en ole vielä päässyt siihen harrastukseen kunnolla sisään joten meillä ei ole paljoa leivonta välineitä. Hyvin on pärjätty niillä mitä on, kun teen lähinnä juustokakkuja ja muita aloittelijoille sopivaa. Tietysti kannattaa tehdä juuri sitä mikä tekee iloiseksi! Ja niin kuin auringonkukkapuu sanoi niin aina voi laittaa eteenpäin, jos tulee tila puutetta. :)
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Toisaalta sähän olet kova leipomaan juttuja? D: ja jos tilanpuute tulee, niin vähemmälöä käytöllä olleet astiat voi aina laittaa eteenpäin D:
joo, ja totta! mulla on jo 14cm, 16cm ja 22cm pyöreä irtopohjavuoka, aion ostaa vielä 12cm sydämen ja 17cm kukan muotoisen. kuivakakkupohjia ja kakkupohjia onkin 3 mutta aion ostaa neljännen. kakkulautasta on kaksi, 18cm ja 32cm. haluaisin vielä iittalan lasihelmi kakkulautasen 24cm D=

tarvitsen myös paletti veitsen ja lämpömittarin jaa jaa vaikka mitä XD mulla on tapana saada pakkomielteitä niin yritän vähän himmata etten osta kaikkea nyt heti vaan aina esm onnistuessani jossain palkitsen itseni jollain kivalla jutulla!
 
Ylös Pohja