Vaatteet Lempi paidassani on tahra ;__;

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Se on ollu siinä viime lauantaista lähtien, kun söin Nutellaa yksillä markkinoilla. Toki se vielä putos oikein näkyvälle paikalle, nimittäin kaula-aukon lähettyville D: En tietenkään muistanu laittaa sitä pesuun, joten mietin että lähteeköhän tuosta enää millään..
 
Viimeksi muokattu:

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Mulla on musta tussitahra mun vaaleessa hupparissa D: ja se o viel jotai vedenkestävää permanenttitussia D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mulla on musta tussitahra mun vaaleessa hupparissa D: ja se o viel jotai vedenkestävää permanenttitussia D:
Auts D: Itelläkin se paita on vaaleenpunanen.. lähti se tahra onneks kun äiti laitto sen likoomaan johonki aineeseen mikä poistaa tahroja tehokkaasti. Mut en usko et tommosta vedenkestävästä permanenttitussista tullutta tahraa poistetaan ihan helposti :/ Toivottavasti ei ollu lemppari paita D:
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Hyvä et lähti! Yleisenä suosituksena sanon viel että sappisaippua toimii tosi hyvin tahroihin. Eli sitä hierotaan kasteltuun tahraan, annetaan vaikuttaa ja sitten pestään normaalisti
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Auts D: Itelläkin se paita on vaaleenpunanen.. lähti se tahra onneks kun äiti laitto sen likoomaan johonki aineeseen mikä poistaa tahroja tehokkaasti. Mut en usko et tommosta vedenkestävästä permanenttitussista tullutta tahraa poistetaan ihan helposti :/ Toivottavasti ei ollu lemppari paita D:
ei ollu lemppari mutta makso saatanasti :DD
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Itellä tuli tänään koulussa uuteen aika koristeelliseen mustaan paitaan joku himputin valkonen tahra joka näyttää ihan liidulta mutta ei lähde millään pois D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hyvä et lähti! Yleisenä suosituksena sanon viel että sappisaippua toimii tosi hyvin tahroihin. Eli sitä hierotaan kasteltuun tahraan, annetaan vaikuttaa ja sitten pestään normaalisti
Totta :) Me ollaan käytetty Vanishia aina tahroihin, mutta vois ostaa kyllä sappisaippuaa myös
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mulla ei ole lähtenyt kaikki tahrat edes vanishilla. :/
:o Meillä Vanishilla lähtee oikeestaan kaikki, paitsi tietysti esim. mustikkatahrat ja permanenttimusteet yms. ei lähe. Ootko kokeillu sappisaippuaa tai jotain muuta?
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
:o Meillä Vanishilla lähtee oikeestaan kaikki, paitsi tietysti esim. mustikkatahrat ja permanenttimusteet yms. ei lähe. Ootko kokeillu sappisaippuaa tai jotain muuta?
En ole tainnut kyllä kokeilla....Vanishilla oon saanut lähtemään heti tuoreet veritahrat mutta vanhemmat ei lähde edes sillä...Joskus oli jokin neuvo etikan käytöstä mutta sitäkään en ole kokeillut.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Itellä tuli tänään koulussa uuteen aika koristeelliseen mustaan paitaan joku himputin valkonen tahra joka näyttää ihan liidulta mutta ei lähde millään pois D:
Jos se ei lähe, koita peittää se saman sävyisellä kangastussilla. Oon käytänyt tätä tekniikkaa maalatessani kuvia mustiin paitoihin kun sotken sitä maalia aina vääriin paikkoihin xD
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
En ole tainnut kyllä kokeilla....Vanishilla oon saanut lähtemään heti tuoreet veritahrat mutta vanhemmat ei lähde edes sillä...Joskus oli jokin neuvo etikan käytöstä mutta sitäkään en ole kokeillut.
Suolatahnalla lähtee veritahrat.
Vedestä ja suolasta tehdään tahnaa ja laitetaan siihen kohtaan. En itse kauheasti tiedä, mutta netistä luultavasti löytyy apua.
 
Ylös Pohja