Aihe vapaa Lempivaraaninne?

Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
@Peruukkiteline, @Tanssivapina, @titi-uuh, @mamiya ja @pelottavapontso ovat sellaisia joita vähän fanitan, jaksavat perustella asiansa ja olla empaattisia kaikkia kohtaan. Lisäksi mamiyalla on Varasijan paras kakkukeskustelu.
Kiiitos!! Eka kerta kun joku mainitsee mut missään!!
1617275856409.png
Sustakin on jäänyt sellanen fiilis, että kirjotat sopivan pitkää ja asiallista tavaraa perustellen ja siitä tykkään! Sama homma kyllä noiden muiden sun mainitsemien tyyppien kans. Mun mielestä kans @Artemis, @Koreahullu ja @persikkapyllykkä ansaitsee kunniamaininnat ajattelevaisista ja kivoista viesteistä!
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
vaikea vastata, en hirveästi täällä loppujen lopuksi käy tai juttele. kunhan jotain omia mielipiteitäni ja kokemuksia kertoilen.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
kaikki täällä tuntuu olevan aivan ihania eikä ole sellaista ”huonoa” tunnelmaa niin kuin aikoinaan demissä vaikka olihan sekin mahtavaa aikaa enkä tuu koskaan unohtaa... mutta nää tyypit on ainaki jääny vahvasti mieleen ku täällä varasijassa oon kirjotellut:
@Minkelii @Peruukkiteline @Jokudemittäjä__ @Myrskyvaroitus aka Vh06 @Syksysydän @persikkapyllykkä @mamiya @Asiallinenihminen sekä @Skeletor, vaikka en olekaan ollut sen enempää tekemisissä sun kanssa, sattunut vaa muistamaan sut demistä sekä vilkaisemaan keskusteluita, joissa olet ollut osallisena:D
edit: Ai niin mähän meinasin unohtaa tyystin @snowflake n! Säki oot yks mun lemppareista!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
kaikki täällä tuntuu olevan aivan ihania eikä ole sellaista ”huonoa” tunnelmaa niin kuin aikoinaan demissä vaikka olihan sekin mahtavaa aikaa enkä tuu koskaan unohtaa... mutta nää tyypit on ainaki jääny vahvasti mieleen ku täällä varasijassa oon kirjotellut:
@Minkelii @Peruukkiteline @Jokudemittäjä__ @Myrskyvaroitus aka Vh06 @Syksysydän @persikkapyllykkä @mamiya @Asiallinenihminen sekä @Skeletor, vaikka en olekaan ollut sen enempää tekemisissä sun kanssa, sattunut vaa muistamaan sut demistä sekä vilkaisemaan keskusteluita, joissa olet ollut osallisena:D
säkin
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kiiitos!! Eka kerta kun joku mainitsee mut missään!!
katso liitettä 932
Sustakin on jäänyt sellanen fiilis, että kirjotat sopivan pitkää ja asiallista tavaraa perustellen ja siitä tykkään! Sama homma kyllä noiden muiden sun mainitsemien tyyppien kans. Mun mielestä kans @Artemis, @Koreahullu ja @persikkapyllykkä ansaitsee kunniamaininnat ajattelevaisista ja kivoista viesteistä!
kaikki täällä tuntuu olevan aivan ihania eikä ole sellaista ”huonoa” tunnelmaa niin kuin aikoinaan demissä vaikka olihan sekin mahtavaa aikaa enkä tuu koskaan unohtaa... mutta nää tyypit on ainaki jääny vahvasti mieleen ku täällä varasijassa oon kirjotellut:
@Minkelii @Peruukkiteline @Jokudemittäjä__ @Myrskyvaroitus aka Vh06 @Syksysydän @persikkapyllykkä @mamiya @Asiallinenihminen sekä @Skeletor, vaikka en olekaan ollut sen enempää tekemisissä sun kanssa, sattunut vaa muistamaan sut demistä sekä vilkaisemaan keskusteluita, joissa olet ollut osallisena:D
mähän punastelen täällä jo ;___; te ootte ihania myös ❤️
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Kiiitos!! Eka kerta kun joku mainitsee mut missään!!
katso liitettä 932
Sustakin on jäänyt sellanen fiilis, että kirjotat sopivan pitkää ja asiallista tavaraa perustellen ja siitä tykkään! Sama homma kyllä noiden muiden sun mainitsemien tyyppien kans. Mun mielestä kans @Artemis, @Koreahullu ja @persikkapyllykkä ansaitsee kunniamaininnat ajattelevaisista ja kivoista viesteistä!
Kiitoxet, ja joo totta!! Luulin muutenkin että mulla oli @persikkapyllykkä jo tägättynä, piti ihan käydä tarkistamassa et ei näemmä :D: @Kerberos oli myös unohtunut.
 
Ylös Pohja