Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
Kiiitos!! Eka kerta kun joku mainitsee mut missään!!@Peruukkiteline, @Tanssivapina, @titi-uuh, @mamiya ja @pelottavapontso ovat sellaisia joita vähän fanitan, jaksavat perustella asiansa ja olla empaattisia kaikkia kohtaan. Lisäksi mamiyalla on Varasijan paras kakkukeskustelu.
Vau kiitos!@Peruukkiteline, @Tanssivapina, @titi-uuh, @mamiya ja @pelottavapontso ovat sellaisia joita vähän fanitan, jaksavat perustella asiansa ja olla empaattisia kaikkia kohtaan. Lisäksi mamiyalla on Varasijan paras kakkukeskustelu.
Myös @imperfekti, @tikkuihminen, @Makkachin ja @varjojenmaa ovat jääneet mieleen jotenkin positiivisesti, mut en nyt yhtään muista että miksi.
:33Oi :3
Sinä vaikutat hyvin kivalta varaanilta myös.
Äää mut mainittu!:Dkaikki on mielestäni omalla tavalla ihania, lämminsydämmisiä ja hauskoja mutta pidän erityisesti mm. @Peruukkiteline @auringonkukkapuu @Asiallinenihminen @Syksysydän @aitosuomalainen ja @persikkapyllykkä lisäksi @Skeletor jutut on hauskoja. ❤️
Tää! Ei täällä taida olla ketään josta en tykkäis, en ainakaan muista ketään tällä hetkellä.en osaa valita melkein kaikki
sä myöskaikki on mielestäni omalla tavalla ihania, lämminsydämmisiä ja hauskoja mutta pidän erityisesti mm. @Peruukkiteline @auringonkukkapuu @Asiallinenihminen @Syksysydän @aitosuomalainen ja @persikkapyllykkä lisäksi @Skeletor jutut on hauskoja. ❤️
Voi kiitos, säki oot ihan mahtava!<3
säkinkaikki täällä tuntuu olevan aivan ihania eikä ole sellaista ”huonoa” tunnelmaa niin kuin aikoinaan demissä vaikka olihan sekin mahtavaa aikaa enkä tuu koskaan unohtaa... mutta nää tyypit on ainaki jääny vahvasti mieleen ku täällä varasijassa oon kirjotellut:
@Minkelii @Peruukkiteline @Jokudemittäjä__ @Myrskyvaroitus aka Vh06 @Syksysydän @persikkapyllykkä @mamiya @Asiallinenihminen sekä @Skeletor, vaikka en olekaan ollut sen enempää tekemisissä sun kanssa, sattunut vaa muistamaan sut demistä sekä vilkaisemaan keskusteluita, joissa olet ollut osallisena:D
Kiiitos!! Eka kerta kun joku mainitsee mut missään!!
katso liitettä 932
Sustakin on jäänyt sellanen fiilis, että kirjotat sopivan pitkää ja asiallista tavaraa perustellen ja siitä tykkään! Sama homma kyllä noiden muiden sun mainitsemien tyyppien kans. Mun mielestä kans @Artemis, @Koreahullu ja @persikkapyllykkä ansaitsee kunniamaininnat ajattelevaisista ja kivoista viesteistä!
mähän punastelen täällä jo ;___; te ootte ihania myös ❤️kaikki täällä tuntuu olevan aivan ihania eikä ole sellaista ”huonoa” tunnelmaa niin kuin aikoinaan demissä vaikka olihan sekin mahtavaa aikaa enkä tuu koskaan unohtaa... mutta nää tyypit on ainaki jääny vahvasti mieleen ku täällä varasijassa oon kirjotellut:
@Minkelii @Peruukkiteline @Jokudemittäjä__ @Myrskyvaroitus aka Vh06 @Syksysydän @persikkapyllykkä @mamiya @Asiallinenihminen sekä @Skeletor, vaikka en olekaan ollut sen enempää tekemisissä sun kanssa, sattunut vaa muistamaan sut demistä sekä vilkaisemaan keskusteluita, joissa olet ollut osallisena:D
voi kiitos<3mähän punastelen täällä jo ;___; te ootte ihania myös ❤️
Kiitoxet, ja joo totta!! Luulin muutenkin että mulla oli @persikkapyllykkä jo tägättynä, piti ihan käydä tarkistamassa et ei näemmä :D: @Kerberos oli myös unohtunut.Kiiitos!! Eka kerta kun joku mainitsee mut missään!!
katso liitettä 932
Sustakin on jäänyt sellanen fiilis, että kirjotat sopivan pitkää ja asiallista tavaraa perustellen ja siitä tykkään! Sama homma kyllä noiden muiden sun mainitsemien tyyppien kans. Mun mielestä kans @Artemis, @Koreahullu ja @persikkapyllykkä ansaitsee kunniamaininnat ajattelevaisista ja kivoista viesteistä!
Oi ihana :3 Sinäkin olet mukava!