Aihe vapaa lol mietin tässä millaista olisi olla juuri nyt raskaana ja kuka olisi isä/kenet haluaisin mieluiten isäksi

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Neverever katso vauvanvaatteita/niiden teko ohjeita.
Varsinkaan kun semmoinen otus ei todellakaan sopisi elämän tilanteeseen etkä varmaan saisi huolehdittua siitä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Muutenkin ainoat unet missä olen ollut raskaana ovat olleet sellaisia että ei vittu nyt olet tehnyt jotain peruuttamatonta ja elämäsi on pilalla.
Joka jokseenkin on erittäin realistista miten voisin reagoida sellaisiin uutisiin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Taidan vain ruveta askartelemaan beibibörnilleni vaatemallistoa jos tylsyys ja aika iskee
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
lol ei yhtään...xD
Oispa...(ei isä ainakaan vielä)
Tai yks on mulle tunteensa tunnustanut jo aikoja sitten mut en tiedä. Oon mä sen tässä alkanut näkee sen sopompänä ja komeempana ja se on ehkä ainut jonka kanssa oon "normaali" "hauska" itseni ja sekin on.
Toki on se välillä tosi ärsyttävä ja se ei aina oo niin kiva jos se tarjoutuu auttamaan mua jossain jonka pystyisin varmasti tekemään itsekkin(mutta ehkä laitan ihastumisen piikkiin)
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Oispa...(ei isä ainakaan vielä)
Tai yks on mulle tunteensa tunnustanut jo aikoja sitten mut en tiedä. Oon mä sen tässä alkanut näkee sen sopompänä ja komeempana ja se on ehkä ainut jonka kanssa oon "normaali" "hauska" itseni ja sekin on.
Toki on se välillä tosi ärsyttävä ja se ei aina oo niin kiva jos se tarjoutuu auttamaan mua jossain jonka pystyisin varmasti tekemään itsekkin(mutta ehkä laitan ihastumisen piikkiin)
uuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Hyi, tällä hetkellä on ainakin sellainen olo että ei ikinä raskaaksi kiitos :D mieleni voi toki taas muuttua mutta onneksi en tällä hetkellä vauvakuumeile ollenkaan
 
Ylös Pohja