Aihe vapaa Lol mikä mul on hätänä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Nonii voi vittu, näin taas unta timpast, e:stä ja j:kin siellä oli.

....... Ihmettelen että mistä j siihen tuli, ja toisaalta e myös oli aika random. Timppaa en sinänsä ihmettele juurikaan, se ny o nii basic

Mut e:n näkeminen siinä unessa oli kyl yllättävän raastavaa. Siis niiku iha oikeestiki. En tykkää yhtään, jotenki nyt taas ajattelen sitä enemmän ja eihhhh D= en voi vittu uskoo tätä. J taas ei ollu yhtään raastava kohta, no ehkä vähän tho. Ja timppa oli super raastavaa myös, se ja e oli pahimmat i think. Mut en tajuu mitä siin tapahtu, ihan ku e ois jotenki huolehtinu must siinä, en tiiä olinko kännissä tai jotain?????? Muistan kans sen et about lojuin jossai siin ja kai mul oli just joku humalatila tai joku muu minkä takii olin iha vitu heikos hapes ja sit j katto mua jonku tiskin yli (en tiiä jos se oli joku baari tai jotain) ja jotenki vähän naurahti siinä ja oli silleen "aha :D" tai jotai mutta en tiiä auttoko se mua sit ku ei se ehkä ees tajunnu xDd mut joo siis loppujen lopuksi vaa iha hirvee uni xDD siis kaikista eniten vituttaa varmaa se et e:n piti olla siinä 😑😑😑😑 ja timpan näkeminen kans raasto. Ja ööh niin hetkine ihan ku siin ois ollu myös bb-anssi mutta tietääkseni en oo ihastunu siihen mutta ehkä se oli muute vaa siinä. Oli siin varmaan jotai mun entisii luokkalaisiiki. Emt. Hirveetä :D

Ja koska tää unijuttu ei ollu tarpeeksi ni viel sain melkee sydärin ku salkkareihi tuli se näyttelijä joka näytteli kontio & parmasissa Veronicaa 🤔🤔🤔🤔🤔 ooook kiitti. Tai ainaski se näytti ihan siltä, on se pakko olla se😭😑
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Rääh no voi vitun bb tää ei kyllä nyt oo taas hyvä xDDD

Mutta onpa tässä muutama muukin asia mitkä huolestuttaa hmm hmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Ja ööh niin hetkine ihan ku siin ois ollu myös bb-anssi mutta tietääkseni en oo ihastunu siihen mutta ehkä se oli muute vaa siinä
Taas unet teki tehtävänsä ku aloin nyt pitää anssii jotenki hyvännäkösenä että ok XDDDDDDDDDDD

Miten aina käy näin

Alkaa muutenki nää bb-ihastukset jo riittää tällä kaudella on niiku muutama liikaa. Mulle riittäs niiku pelkästään vaik taavi mut ei sen lisäks viel sanni ja juhani ja nyt näemmä anssi. Clap clap clap 👏👏👏👏 hyvä hyvä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Siis taas nyt vittu kaikki ahistaa ja ärsyttää. En pysty tehä mitään muuta ku olla kännykällä ku ahistaa kaikki niin vitusti ja en pysty saamaan päätä kasaan mitenkään. Vitun vittu tää on taas seurausta siitä ku nukun iltaan asti. Vitun vitun vittu oikeesti. En mä saatana edes tiedä mitä voisin tehdä että tää olo helpottuis, en tiedä auttaako yhtään mikään. En jaksa keskittyä edes telkkarin kattomiseen tai mihinkään. Se vois auttaa mutta en sitten tiedä auttaako kuitenkaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Siis taas nyt vittu kaikki ahistaa ja ärsyttää. En pysty tehä mitään muuta ku olla kännykällä ku ahistaa kaikki niin vitusti ja en pysty saamaan päätä kasaan mitenkään. Vitun vittu tää on taas seurausta siitä ku nukun iltaan asti. Vitun vitun vittu oikeesti. En mä saatana edes tiedä mitä voisin tehdä että tää olo helpottuis, en tiedä auttaako yhtään mikään. En jaksa keskittyä edes telkkarin kattomiseen tai mihinkään. Se vois auttaa mutta en sitten tiedä auttaako kuitenkaan.
Ole sitten koneella, huoh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Hmm. Nyt seuraa ehkä pieni rant taas. Kirjoitin jo jonkin verran ylös näitä mutta sen jälkeen tapahtui vielä lisää asioita jotka ahistaa. Emt. Mä muun muassa kuuntelin rasmusta ja tuli tosi nostalginen olo ja tajusin (tai ehkä olin tajunnut jo aiemminkin mut silti) että en pääse laurist yli vielkää. Se oli jotenki sellanen kohta et meinasin oikeesti alkaa itkemään kunnolla ja sain melkeen jonkun paniikkikohtauksen siin lmao. Sit laskin ni siit on nyt,, taitaa olla se kaheksan vuotta kun ihastuin lauriin. Koska mun mielestä se oli 2013. Ei helvetti jos olin oikeasti silloin 15. Nyt oon 23 ja edelleen tykkään siitä. Jostain syystä mua nyt muutenkin ahdistaa ja itkettää kaikki, tiedä sitten että johtuuko se tosiaan tästä nukkumisesta, mutta on se kai mahdollista. Onneksi kuuntelen musaa joka noh, tavallaan auttaa mut tavallaan saattaa se pahentaakin. Riippuu ehkä vähän mitä biisejä kuuntelee. Tää on ihan ok mitä nyt kuuntelen (vaikka muistuttaakin ehkä vähän, öh, timpasta? Ehkä muistakin) mut emt jotkut saattaa olla sellasia et tulee raja vastaan.. mut toistaseks kai ihan okei vielä. Mut ahdistaa muuten vaan ja on levoton olo. Hitto ku ei väsytä vielä ees. Varmaan vasta aamulla, ku heräsin nii myöhään.

Mut joka tapauksessa, kai tää tästä... Ehkä. Mä vaan... Jotenki luulin etten ajattele laurii enää. Mut ajattelenkin sitä about yhtä paljon ku sillon aikoinaan. Toisaalta en mä ees oo yllättyny. Kauhee olo siitäki ku olin ysillä sillon ja en varmaan sillon oottanu et must tulis tämmönen "luuseri". You know, ku en oo koulussa enkä töissä. Nojoo, olinhan mä työkokeilussa ja olihan se jo mun mittapuulla paljon koska oikeasti oon ihan aidosti yllättynyt siitä että uskalsin edes puhua tuntemattomille ihmisille ja tälleen. Mut ihmiset on sit kuitenki niin kovii arvostelemaan heti jos joku ei oo täysin työkykynen tai jotain. Niin must tuntuu et kaikki ajattelee et oon ihan paska tms. Et kiva. Jotenki mul on vähän sellanen olo että mä en tuu ikinä olemaan työkykynen. No. Sentään pääsin ylioppilaaks mut siihen varmaan mun saavutukset jääki. Ja siis siitäki oon tosi ylpee itessäni et pääsin ylioppilaaks, koska ajattelin aluks etten selvii kirjotuksista ikinä. Mut selvisinki ihan hyvin. Ilman lisäaikaa en tosin olis välttämättä selvinnykään, joten oli hyvä et sain erityisjärjestelyt ja tälleen. Joten siinä yks asia josta olla ylpee elämässä. Muuten en ookaa hirveesti mitää muita kouluja käyny tai ollu juurikaan töissä, mitä nyt tämmösiä pikku työkokeiluja tai vastaavia. Huvittavaa myös se että lukion sain suoritettua mutta amis sit jäi kesken melkein samantien :D näköjään se oli sit mulle hankalampaa ku lukio. Jotenki itkettää sekin kokemus vaikka toisaalta en varmaan sitäkään pois vaihtais. Mut se mikä siitäki jäi käteen oli tietysti opettajaihastus ja muistot siitä ku ajattelin juhaaki silloin tosi paljon ja pepeä. Mitään oikeita asioita taas en tainnu ihan hirveästi oppia :D mutta ainakin.... Mielenkiintosia kokemuksia..... Tuli kerättyä. Varsinkin se yks mental breakdown sillon yhtenä perjantaina joka edelleen vähän ahistaa mua, sain esim kunnon paniikkikohtauksen tai jotain ja sit tää mun opettajaihastus jotain rauhotteli mua siinä ja sano et voin lähtee jo kotiin jos haluun tai jtn :D saatana neki tunteet sitä kohtaan oli jotain niin järkkyä koska tykkäsin siit oikeesti tosi tosi paljon siis niin paljon et mua itkettää vieläkin ajatella sitä. Itkettää kanssa mun lukion opeihastus, koska olin ihan saatanan rakastunu siihenkin. Ja tää ei oo ees mikää vitsi, ikävöin sitä edelleen, en ehkä joka päivä mutta no, melkein :D oikeestaan tuntuu että rakastan sitä vieläkin. Itkettää kyl. On vaa niin ikävä. Ja jos nyt muistan oikein :DDD niin sillon ysillä kun kävin tutustumas siihen lukioon minne sit lopulta päädyinki, ni ajattelin sillon laurii. Sillon ku kävin tutustumas siihen. Lmao. Ja se opettaja aluks kiinnitti mun huomion just siks ku sen ääni oli niin samanlainen ku lauril et vittu juuh, traumat. Voi luoja :D ei jestas että rakastan sitä edelleen :D miten yks vahvimmista rakkauksista voi olla opettaja. Sillee muut muistelee niiden ensimmäistä suhdetta, ensisuudelmaa, kaikkee sitä silleen omg se oli mun elämäni rakkaus tai jotain, ja mä mietin mun opettajaa ja sitä kuinka se oli mun tanssiparina jossain vanhojen harkoissa, seki muisto tuntuu joltai vitu elokuvan kohtaukselta koska literally en oo koskaan rakastanu ketään muuta irl-ihmistä silleen et joo elämäni romanttisin asia oli sit vissiin se ku tanssin opeihastukseni parina 🤔 ???????? Aivan. Just näin. Älkää vittu naurattako pls 😭 vittu seis.

Mut. E tosin. Onhan seki irl-tyyppi ja kyllä mä sitäkin siis taidan edelleen rakastaa ku untaki siitä nähää viel XDDDDDDDDDD AAAAA mitä nyt oikeasti. Helvetti näitä ihmisiä. No erityisesti nyt se opettaja vituttaa koska anteeks miten vitussa...... En mä kestä.

Tässä ranttauksessakaan ei oo kyllä mitään punasta lankaa XDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Minähän sanoin, koska minua kiinnostaa. Heitän vitsin sinne tänne, että ymmärrät että joku edes lukee näitä. Ettet olisi yksin.
No se on ihan kiva että joku joskus lukee. Vaikka ei näissä rehellisyyden nimissä paljon järkeä edes ole..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Mitä kirjoitit lakiksi?
Ai mitkä aineet kirjoitin.. jestas, kun muistais.. ei ku joo taisin kirjottaa ruotsin, enkun, äikän ja yhteiskuntaopin. Ja jos muistan oikein sain ruotsista m, yhteiskuntaopista b, äikästä ja enkusta c.
 
Ylös Pohja