Suhteet Lol mun kaveri kävi eilen meillä ja

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
nyt meijän pienet pitää sitä mun poikaystävänä xD

"Miksi (kaverin nimi) tullee tänne?"
"Siks koska se rakastaa (mun nimi)"

"Mää tiiän miks (mun nimi) pittää ovea kiinni..."
"Siks et se ja (kaveri) voi pussailla"

"(Mun nimi) poikaystävä!"
"Joo ja ne pussailee hirveesti!"


Kuolen 😂😂
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Tämän takia en ihan ensimmäisenä haluaisi tuoda kaveria kylään tai edes puhua siitä, jos se olis poika.
No ne on täällä jo ajat sitte tienny et ollaan kavereita mut noi pienimmät ei vissiin oo asiaa sisäistänyt ku eivät oo tavannu koskaan ketään mun poikapuolisista kavereista et aina on ollu tyttö kylässä xD
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Mun veli vaan luulee että tykkään jokaikisestä vastaantulevasta pojasta :D eivaan se luulee että tykkään varmaan kymmenestä tyypistä nytki ja se on kyllä sanonu sen niille😬
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
nyt meijän pienet pitää sitä mun poikaystävänä xD

"Miksi (kaverin nimi) tullee tänne?"
"Siks koska se rakastaa (mun nimi)"

"Mää tiiän miks (mun nimi) pittää ovea kiinni..."
"Siks et se ja (kaveri) voi pussailla"

"(Mun nimi) poikaystävä!"
"Joo ja ne pussailee hirveesti!"


Kuolen 😂😂
tänkin takii en oo nähny mun poikapuolista kaveria ja koska mun vanhemmatkin luulis😅
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
haha mulle piettäs kunnon kuulustelu xd
Lol älä huoli kyl multaki kyseltiin alussa mut ku tein harvinaisen seleväksi sen et mulla ei en kaverin kaa oo yhtään mitään enempää ja et en siedä muuta oletusta nii ei ne ennää kysele, pikkuveli korkeintaan joskus ärsyttää xD
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Lol älä huoli kyl multaki kyseltiin alussa mut ku tein harvinaisen seleväksi sen et mulla ei en kaverin kaa oo yhtään mitään enempää ja et en siedä muuta oletusta nii ei ne ennää kysele, pikkuveli korkeintaan joskus ärsyttää xD
mutta mä oikeesti en pystyis pitämään naamaani peruslukemilla niinkun en ikinä sillon kun pitäs ottaa jotai vakavasti ja joo mullaki ärsyttäs ja aika pitkään xd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
mutta mä oikeesti en pystyis pitämään naamaani peruslukemilla niinkun en ikinä sillon kun pitäs ottaa jotai vakavasti ja joo mullaki ärsyttäs ja aika pitkään xd
Haha itellä sitä peruslukemilla oloa on tullu harjoteltua ihan pelkästään jo koulussa et se käy mulla heleposti xDD Että eikun vaan harjoittelemaan ;d
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Tämän takia en ihan ensimmäisenä haluaisi tuoda kaveria kylään tai edes puhua siitä, jos se olis poika.
Mulla taas on aina ollut varmaan puolet kavereista poikia, joten harvemmin kukaan perheestä viittii kysellä/kiusoitella, että onko joku kaveri mun poikaystävä. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Mulla taas on aina ollut varmaan puolet kavereista poikia, joten harvemmin kukaan perheestä viittii kysellä/kiusoitella, että onko joku kaveri mun poikaystävä. :D
Mulla taas suurin osa on ollu aina tyttöjä ja ne harvat pojat joiden kaa olin kavereita nii ne ei ollu nii hyviä kavereita et mun vanhemmat ois ees tienny niistä xd
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Sisarukset on pahimpia oikeesti, mää en ymmärrä mikä homma mutta mun veli aivan avoimesti kaikille kuuluttaa kuinka meiän kaveriperheen jätkä ois mun poikaystävä JA VIELÄ NIIDEN EDESSÄ C'MOON. Joo.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Parasta tässä on se etten ees tykkää siitä sillä tavalla, ihan vaan frendei ollaan vaikka nähäänki semi paljon :D
Joo perus
Mullaki kans toi mun kaveripoika on oikeesti vaan kaveri vaikka ollaanki yleensä palijon tekemisissä
 
Ylös Pohja