Aihe vapaa Luin äsken sh tarinoita ja tuntuu et valitsin väärän ammatin

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Siis nuo varsinki työolot, ihmiset ei arvosta, palkat jne.. Mitä oon lukenu nii ei oo kyl sellane ammatti mihi oikeesti haluisin.

Miten tää eroaminen paikan vastaanottamisen jälkee oikee tapahtuu? Yhteys oppilaitoksee?
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Jos lähetät opolles viestiä, niin se varmaan osaa opastaa hyvin. Saattaa olla että teidän wilmassa, pepissä tai mitä ikinä käytätte löytyy lomakkeiden kohasta täytettävä erolappu.
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
taitaa olla sellanen että pitää olla oikea kutsumusammatti että jaksaa tehdä noita töitä.. D=
Mulle se ei oo sillee, haluisin ensihoitajaks nii aattelin mennä sairaanhoitajast ensihoitajaks. Mut en oikee sit tiiä, menny hinku hoitoalaan ku oon lukenu kaikenlaista mut tää on se ainut ala mikä edes vähäänkää kiinnostais.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Mulle se ei oo sillee, haluisin ensihoitajaks nii aattelin mennä sairaanhoitajast ensihoitajaks. Mut en oikee sit tiiä, menny hinku hoitoalaan ku oon lukenu kaikenlaista mut tää on se ainut ala mikä edes vähäänkää kiinnostais.
Jos se kiinnostaa niin älä luovuta ennen ku oot päässyt ite kokeilemaan. Ne on vaan muiden kokemuksia ja ihmiset suoltaa helpommin kaikkee negatiivista ulos ku positiivista. Jos se ei edelleenkään oo sun juttu ni lopeta ihmeessä.
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Jos se kiinnostaa niin älä luovuta ennen ku oot päässyt ite kokeilemaan. Ne on vaan muiden kokemuksia ja ihmiset suoltaa helpommin kaikkee negatiivista ulos ku positiivista. Jos se ei edelleenkään oo sun juttu ni lopeta ihmeessä.
Jos mä lopettaisin sen kesken nii mul ei oo mitään muuta alaa mikä kiinnostaa. Enkä jaksais sitä vittuilun ja syyllistämisen määrää mutsilta ja sisaruksilta jos lopettaisin kesken.
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Mut taas ku mä olin päivystykses eile nii niit sairaanhoitajii/enskareit ramppas siin nii katoin niit ylöspäi ja mietin sillee ”mä haluun olla kans niiku noi” tuli vahva viba et tätä mä haluun tehä
 
Ylös Pohja