Aihe vapaa Luin ilta-sanomien juttua liittyen pottereihin ja järkytyin siitä että puoliverinen prinssi tuli vuonna 2009

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mitä VITTUA siis mähän tyyliin kävin kattomassa sen kavereiden kanssa tai ainakin muistelisin näin mutta jotenkin ajattelin että olisin nyt ollut edes yläasteella silloin mutta ei, jos se oli 2009 niin oon ollu silloin 10-11v?????? Siis mitä helvettiä. Tuntuu että hämmennyin muutenki ihan helvetisti nyt tästä asiasta, tuntuu niin hassulta ajatella sitäkin että oon ees joskus uskaltanu käydä leffassa kavereiden kanssa. Vitun unreal moment, en tykkää.

Seriously, miten se VOI olla 2009? Voi vittu :D muutenki tuntuu että oon huono muistaa asioita silleen normaalisti ku tulee vaa semmosii pirstaleisia muistoja sieltä täältä ja en ymmärrä mitä on tapahtunut mutta kai se sitten on ihan normaalia

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
... herranjestas, siis onks siit oikeesti noi kauan jo??????? ihan ku oisin just käyny kattomas kuoleman varjelukset kakkososan ja siitäki on jo iha hittona aikaa D: joskus haluisin ymmärtää, mihi aika menee ;__;

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
... herranjestas, siis onks siit oikeesti noi kauan jo??????? ihan ku oisin just käyny kattomas kuoleman varjelukset kakkososan ja siitäki on jo iha hittona aikaa D: joskus haluisin ymmärtää, mihi aika menee ;__;
Joo älä rupesin kans miettii sitä kuoleman varjelukset ja mietin että enkö mä muka sillonki ollu jo aika vanha mutta vitut olin???? Siis olikseki 2011 vai mitä??? Ajattelin aluks että noi vuosiluvut on pakko olla väärin :o

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
Joo älä rupesin kans miettii sitä kuoleman varjelukset ja mietin että enkö mä muka sillonki ollu jo aika vanha mutta vitut olin???? Siis olikseki 2011 vai mitä??? Ajattelin aluks että noi vuosiluvut on pakko olla väärin :o
2011 joo taisi olla D: muistan et olin 11 ni näihä se oli. niin no... eihä siitäkää oo ku 10 vuotta D: hyhhyh

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
Mä en sitä muista, mutta kuoleman varjelukset muistan, olin sillon tyyliin 9 enkä päässyt katsomaan leffaan ja yritin lainata kirjastosta, mutta eivät antaneet kun olin liian nuori. Iskä sitten lainasi sen mulle

Ylös Pohja