Luin parin päivän aikana kaikki Carl Barksin tekemät Ankka-tarinat

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,963
Reaktioarvo
8,468
totta. Mutta tätä on mun päivät, ja kohta on aika vihdoin lopettaa tää päivä. Tavallaan siitä on tullu niin tuttua, että sen voi tehdä jo vaikka puoliunissaan, kuten taidan tehdäkin. Enemmän käy sääliksi niitä nuorempia, jotka tuhlaavat parhaimman aikansa murehtien sosiaalisessa mediassa ja kasvavat tiktokissa.
Täytyykin vetäistä heti synnytyslaitoksella lasta turpaan, että oppii olemaan kasvamatta jonkun älyllisesti heikkojen sovelluksen parissa. Sitä aina kun kuulee, että katsoo TikTokista jotain niin alkaa itselläkin valumaan kuola suusta ja on vaikeaa muodostaa kaksitavuisia suurempia sanoja.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,963
Reaktioarvo
8,468
Haluatko tehdä Vara-Ankan Milla Magian monista kasvoista? (kyllä, kävin äsken googlettamassa oliko se varmasti Barksin tarina)
Mutta siihen tarvitaan aina se aihekin, en minä niitä Vara-Ankkoja tee ilman aihetta. Kesän ja syksyn vankat tulleet banneista, moderaattoreista ja toissa viikon tappelusta.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Täytyykin vetäistä heti synnytyslaitoksella lasta turpaan, että oppii olemaan kasvamatta jonkun älyllisesti heikkojen sovelluksen parissa. Sitä aina kun kuulee, että katsoo TikTokista jotain niin alkaa itselläkin valumaan kuola suusta ja on vaikeaa muodostaa kaksitavuisia suurempia sanoja.
Niin kyllä minunkin. Se on huolestuttavaa että jopa 8 vuotiaat tulee haukkumaan tai julkaisevat videoita joita tulevat luultavasti katumaan myöhemmin, ei siinä mitään mutta alkavat kiusaamaan toisiaan ja sitten on kaikilla paha mieli.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Niin kyllä on, välillä kun kuulee ihan esiteinienkin ja vanhempienkin puhetta tulee ikävä sitä rikkautta, kun niiden puhe on niin tylsän kuuloista. Eihän omanikaan mitään mahtavaa ole, mutta sentään olen oppinut niistä useita hienoja nimityksiä ja legendaarisia lausahduksia joita olisi kiva kuulla, mutta ei. Kieli tosiaankin täynnä samoja tylsiä ilmaisuja D:
Itse saatan toisinaan hyvinkin käyttää ilmaisuja kuten "jukranpujut". D:
 
Ylös Pohja