Luukutatteko koskaan mitään biisiä ihan fiiliksis sen kummemin ajattelematta mitä siinä sanotaan

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Aivoni sulkevat jostain syystä puheen automaattisesti pois, joten vaikka kuuntelisin kappaletta jossa lauletaan, en siltikään yleensä kuuntele sanoja. Tästä johtuen en välttämättä tiedä vielä vuosienkaan päästä, mistä kauan sitten löytämäni laulu kertoo. :D

Harvemmin silti kuuntelen kappaleita sanoilla.

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Aivoni sulkevat jostain syystä puheen automaattisesti pois, joten vaikka kuuntelisin kappaletta jossa lauletaan, en siltikään yleensä kuuntele sanoja. Tästä johtuen en välttämättä tiedä vielä vuosienkaan päästä, mistä kauan sitten löytämäni laulu kertoo. :D

Harvemmin silti kuuntelen kappaleita sanoilla.
Samaistun osittain.

Melodia ja äänimaailmat ovat minulle musiikissa tärkeämpi asia, sanat ovat oikeastaan minulle sivuseikka.
Erityisesti vieraskieliset sanat mun pitää monesti tarkistaa netistä erikseen kun en yleensä keskity sanojen kuunteluun vaan fiilistelen sitä musiikkia :DD
Eli mun kohdalla riippuu niin paljon laulukielestä ja siitä, miten keskityn kuuntelemaan sanoja.

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Mistä vähän tuntuu että koko genre dancehall on vähän sellasta että pakko vaan kuunnella rytmiä ja ignorata lyriikat. Musiikki tyyliltä ja temmolta täydellistä tanssimiseen mutta 90% lyriikoista on luokkaa "fat pussy so tight". En tätä ihan heti tullut ajatelleeksi kun aloitin dancehall tanssin, mutta nyt ihan itkettää...

RilliPöllö

Alisuoriutuva ylisuorittaja
Reaktioarvo
592
Tuttu tunne :D
Löysin kerran yhden kappaleen jossa oli tosi meneväinen melodia, mutta sillä kyseessä oli Japanissa kovin tunnettua "vocaloid" musiikkiluokkaa edustava kappale, kävin sitten ihan mielenkiinnosta katsomassa sen sanoja

Se oli kaikkea muuta kuin hyvä idea

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Kyllä! Harvemmin tiedän mistä kappaleessa lauletaan, olen huomannut että kiinnitän melodiaan enemmän huomiota kuin itse sanoihin. Mutta jos on kyse vaikka koskettavasta biisistä niin sanat ratkaisee eniten.

terpi

Asiantuntija
Reaktioarvo
243
Kyllä! Harvemmin tiedän mistä kappaleessa lauletaan, olen huomannut että kiinnitän melodiaan enemmän huomiota kuin itse sanoihin. Mutta jos on kyse vaikka koskettavasta biisistä niin sanat ratkaisee eniten.

sama xdd kaikis surullisis lauluis vaan keksityn sanoihin mut sit ilosis vaan jammaan mukana sen kummemmin ajattelematta

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Reaktioarvo
286
Tuttu tunne :D
Löysin kerran yhden kappaleen jossa oli tosi meneväinen melodia, mutta sillä kyseessä oli Japanissa kovin tunnettua "vocaloid" musiikkiluokkaa edustava kappale, kävin sitten ihan mielenkiinnosta katsomassa sen sanoja

Se oli kaikkea muuta kuin hyvä idea
taidan tietää mikä kappale kyseessä, otan osaa.
pitäisi olla lailla kiellettyä laittaa tuollaiset lyriikat noin hyvältä kuulostavaan biisiin

Ylös Pohja