Akne Mä en ymmärrä miks mun isoveli repii sen finnei

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Siis joo revin iteki joskus mut periaatteessa se on sellast etten ite ees huomaa sitä, raavin vaa niit mut en tee sitä silleen tarkotuksel. Mut tää järjestää kunnon sessioita et se repii sen finnejä peilin edessä. En ymmärrä. Eikse mee vaan pahemmaks, eikö ois parempi vaan antaa niiden olla. En vaa jotenki ymmärrä mikä logiikka tossa on. Onneks ite en revi yhtä paljon niitä, just vaa sillee vahingos saatan esim puhelimel olles näprätä ihoa ja repii niit. Mut eiks luulis et toi vaan pahentais sitä.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ehkä sillä on joku addiktio finnien repimiseen D: ite oon repinyt/nyppinyt ihokarvoja ihan lapsesta saakka ja ymmärrän, että vaikeeta lopettaa jos siitä on tullut jo tapa. Naamaan kuitenkin vältän edes koskemasta kun se pahentaa älyttömästi iho-ongelmia joten noh, veljesi varmaan tietää ettei kannata mutta siltä varalta jos ei tiedä niin sano sille jotain D: kun tuo vaan luo sellasen huonon noidankehän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Ehkä sillä on joku addiktio finnien repimiseen D: ite oon repinyt/nyppinyt ihokarvoja ihan lapsesta saakka ja ymmärrän, että vaikeeta lopettaa jos siitä on tullut jo tapa. Naamaan kuitenkin vältän edes koskemasta kun se pahentaa älyttömästi iho-ongelmia joten noh, veljesi varmaan tietää ettei kannata mutta siltä varalta jos ei tiedä niin sano sille jotain D: kun tuo vaan luo sellasen huonon noidankehän
Niin, ja voihan olla että se on sille just joku pakko-oire niinku mulle on jotkut rutiinit. Siinä tapauksessa ymmärrän hyvin ettei se pysty lopettamaan. Mutta jos se luulee että sen akne tuolla parantuu niin ei enpä usko kyllä.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Niin, ja voihan olla että se on sille just joku pakko-oire niinku mulle on jotkut rutiinit. Siinä tapauksessa ymmärrän hyvin ettei se pysty lopettamaan. Mutta jos se luulee että sen akne tuolla parantuu niin ei enpä usko kyllä.
Juu toivottavasti ei luule t.edelleen käsivarret täynnä arpia siitä että joskus oikeesti lapsena revin niitä eikä ikinä parantuneet D:
 
Ylös Pohja