Mä niin oon kaivannut tätä

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Välillä haluaisin vain laulaa rakkauslauluja varaaneille.

Oon viime vuosina ollut ihan totaalisen kyllääntynyt sosiaalisiin medioihin, joita käytetään omalla naamalla. Omien kavereiden kanssa vuorovaikuttamiseen ne on ihan loistavia välineitä, mutta syvällä sisimmässäni oon ikävöinyt anonyymiä keskustelua vieraiden ihmisten kanssa. Anonyymiä JA hyvätapaista. Se antaa jotain, mitä muu some-maailma ei anna.

Varasija on täyttänyt mulla tämän tyhjiön. Täällä ihmiset ovat ystävällisiä ja hassuja ja rikki ja syvällisiä ja ei-niin-syvällisiä. Tänne ei muun maailman paineet yllä.

Kiitti vartsut ja ylläpito tästä lämminhenkisestä salasaarekkeesta, jonne on aina kiva tulla <3
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Sama täällä. <3 Minullakin on ollut jo vuosien ajan tarve kirjoitella keskustelupalstoille, ja niiden sulkeutuminen on joka kerta harmittanut, jos mitään varavaihtoehtoa ei ole ollut tarjolla.

Rakastan Varasijan tunnelmaa ja sen persoonallista varaaniporukkaa. 💚
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Niinpä, Demin jälkeen on jotenkin outoa olla foorumilla, jossa ylläpito oikeasti kuuntelee käyttäjiä. Tää on myös käytettävyydeltään paljon parempi ja tunnelma on tosiaan jotenkin... armollisempi? Saa olla rikki, teipattu, panssaroitu tai hattaralla pehmustettu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Tosiaan, en muista täällä olleen kyllä yhtään riitaa kellään. Kai? Demissä oli paljon enemmän draamaa yms.
 
Ylös Pohja