Aihe vapaa mä vaan en enää jaksa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Sama mutta ei parisuhde juttu. Ei vaa jaksa elää. Se on nii ahistavaa et joka sekunti pitää olla olemassa eikä siit saa taukoo.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,499
Voimia :( <3 Ajan kanssa oppii elää sen kivun kanssa varmasti <33
Saanko kysyä kuinka pitkään suhde kesti?
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,711
Reaktioarvo
843
Mä hajotin yli kolmasosan mun elämästä kestäneen suhteen vuosi sitten. Vaikka tein sen ihan tietoisesti, niin kyllä se otti aika koville että pitää opetella elämään ihan uusiksi. Se on ihan vitun rankkaa mut oikeesti siellä tunnelin päässä on olemassa lamppu vaikka se olisikin tällä hetkellä sammutettu säästösyistä.
 

aawiss

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
55
Reaktioarvo
25
Voimia :( <3 Ajan kanssa oppii elää sen kivun kanssa varmasti <33
Saanko kysyä kuinka pitkään suhde kesti?
Alotettiin 2018 etäsuhteena mut yhteiseloo tuli täyteen reippaat neljä vuotta. Sain itteni ylös sängystä vasta viideltä iltapäiväl ja oon itkeny koko vitun päivän. Mun piti alottaa koulu ja kaikki mut nyt pelkään et kaikki menee, työt meni jo saikun takia. Paras ystävä ei vastaa ku se ei jaksa mua ku nythän dokaan entistä enem,män, suututin toisenki ystävän mut en osaa vaa auttaa itteeni.
 

aawiss

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
55
Reaktioarvo
25
Mä hajotin yli kolmasosan mun elämästä kestäneen suhteen vuosi sitten. Vaikka tein sen ihan tietoisesti, niin kyllä se otti aika koville että pitää opetella elämään ihan uusiksi. Se on ihan vitun rankkaa mut oikeesti siellä tunnelin päässä on olemassa lamppu vaikka se olisikin tällä hetkellä sammutettu säästösyistä.
Rehellisii jos ollaan niin mä oon jo luovuttanu. Kiitos kuitenkin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,499
Alotettiin 2018 etäsuhteena mut yhteiseloo tuli täyteen reippaat neljä vuotta. Sain itteni ylös sängystä vasta viideltä iltapäiväl ja oon itkeny koko vitun päivän. Mun piti alottaa koulu ja kaikki mut nyt pelkään et kaikki menee, työt meni jo saikun takia. Paras ystävä ei vastaa ku se ei jaksa mua ku nythän dokaan entistä enem,män, suututin toisenki ystävän mut en osaa vaa auttaa itteeni.
Oon tosi pahoillani sun puolesta :(
Koita jaksaa, ihan omaan tahtiin voinnin mukasesti<3
 
Ylös Pohja