Kauneus Maskifinnit

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Ootteko saanu paljon finnejä maskeista? Itel taas nenässä pieniä pelottavia punaisia näppylöitä. Toivottavasti katoavat pian....
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mulle tulee tosi nopeesti finnejä maskeista, mutta ei oo onneks tarvinnu nyt paljoo käyttää, kun oon niin paljon kotona. Mulla on nenässä muutenkin eniten epäpuhtauksia, vaikka kuinka oon yrittänyt hoitaa mun ihoa, leukaan mulle taas tulee finnejä vaan maskista, kun yleensä se on ihan hyvässä kunnossa.

Ja joo, toivottavasti lähtee nopeesti pois, onko ne siis finnejä, vai jotain muita näppyjä? Joissainhan maskeissa on jotain outoja aineita, kun ne haiseekin pahalta, ja mun äidillä ainakin on iho mennyt niistä huonompaan kuntoon.🤔
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Mulle tulee tosi nopeesti finnejä maskeista, mutta ei oo onneks tarvinnu nyt paljoo käyttää, kun oon niin paljon kotona. Mulla on nenässä muutenkin eniten epäpuhtauksia, vaikka kuinka oon yrittänyt hoitaa mun ihoa, leukaan mulle taas tulee finnejä vaan maskista, kun yleensä se on ihan hyvässä kunnossa.

Ja joo, toivottavasti lähtee nopeesti pois, onko ne siis finnejä, vai jotain muita näppyjä? Joissainhan maskeissa on jotain outoja aineita, kun ne haiseekin pahalta, ja mun äidillä ainakin on iho mennyt niistä huonompaan kuntoon.🤔
No pelkään aina pahinta eli et ne olis finnejä. Edelleen on nenässä. Sellasia tosi pieniä mustapäiden kokoisia punaisia palleroita.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Oon pitänyt maskia päivittäin töissä jo viime vuoden maaliskuusta. Mulla tulee leuan alueelle finnejä ja näppyjä koska tulee kosteutta maskin sisään hengittäessä tai jos teen jotain missä tulee kuuma ja vähän hikoaa. Yleensä aika pieniä, mutta toisinaan vähän isompi. Puhdistan hyvin illalla kasvopesulla ja sitten vielä kasvovedellä mikä auttaa. Myös työpäivän välissä saatan huuhdella puhtaalla vedellä. Toisinaan unohdan tai olen laiska ja silloin kyllä huomaa että pahenee.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mulle ei tuu finnejä, mutta muita epämääräisiä näppyjä kyllä. Ihottumaakin tulee välillä. Mulla on atooppinen iho, jonka takia en pysty käyttää maskia helteellä enkä kovilla pakkasilla, koska iho ei kestä kuumuutta eikä kosteutta (ja pakkasella tulee liian nopea lämpötilanvaihdos jos laittaa heti sisälle tullessa maskin)
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Mulle on tullut sellaisia pieniä näppyjä naamaan. Olen käyttänyt maskia töissä ja koulussa täyttä päivää viime huhtikuusta asti ja huomasin ihoni kunnossa selkeän muutoksen heti, kun maskit tulivat käyttöön.
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Mä oon huomannu kans, et jos joutuu käyttää pitkii aikoi ja usein maskia, nii iho menee tosi huonoon kuntoon. Vähän helpotti sillä, ku pesi kasvot aina saippualla sen jälkeen ku otti maskin pois.. tosin jos on tosi herkkä iho niin en tiiä seuraako siit sit ihon kuivumista tms, mut sit voi koittaa rasvailla kans jne. Ite tykkään käyttää myös the ordinaryn sitä salisyylihappoa, jos iho näyttää menevän pahaks. Rikkonaiselle iholle sitä ei missään nimessä kuitenkaan saa laittaa (jos on esim. puristellu finnei nii et iho on vaurioitunu) tai saa tosi herkästi kemiallisia palovammoja...
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itsellä on jo muutenkin finnejä aikasta paljon, mutta maskien takia vielä tuplasti enemmän D:
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Eikä oon TAAS saanu niitä punaisia näppylöitä ja tällä kertaa paljon enemmän kuin viimeksi. Toivottavasti häipyy yhtä helposti ja nopeasti kuin edelliset :))
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Ja kaikki punaiset näppylät ovat nenässä tietty
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla on ollut naama täynnä finnejä jo monien vuosien ajan et enpä nyt tiiä miteb maskin käyttö on siihen vaikuttanut.
 
Ylös Pohja