Aihe vapaa Maskit on pelastanu mun elämän

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Samaistun, ei edes ahdista ihmisten ilmoilla kun kukaan ei tunnista tai tiedä minkä näköinen olen.
Tämäpä. Ja tää on myös eka kerta ikinä ku voin pitää hiuksia julkisesti kiinni, mun kasvot ei jotenki myötäile mitään kampauksia mutta nyt!
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
176
Reaktioarvo
181
sama, sosiaalisissa tilanteissakin on vähemmän ahdistavaa ku tyypit ei nää naamavärkkiä kokonaan ja voi vaikka irvistellä salaa :D yks esitelmäkin luokan edessä oli helpompaa maskin kanssa
 

pyykkis

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
27
Reaktioarvo
21
Tämä. Ainoa huono puoli on etten oo vielä löytäny täydellisesti sopivaa maskia ja silmälasit huuruuntuu D:
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
114
Reaktioarvo
166
Tämä. Ainoa huono puoli on etten oo vielä löytäny täydellisesti sopivaa maskia ja silmälasit huuruuntuu D:
Tää on kyllä ärsyttävää, mulla on vähentynyt huurtuminen kun painan maskista nenän kohdalta. D: Sievin maskeista tullut eniten huurtumista. Otan aina lasit pois bussissa jotta huurros lähtee pois :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Maskit on kyl ulkonäön kannalta aivan ruton hyvä juttu vaikkei mulla mittään ulkonäköpaineita oikeen oo :D Tai no on mut ei mitenkään hirveesti
Mut siinä on se ongelma et ku sää näytät hyvältä maski naamalla ja sut ku otat sen maskin pois niin kauhistut aina sitä miltä oikiasti näytät xD
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Kuin samoin. Saan niistä finnejä, mutta nekin voi peittää taas maskilla.
 
Ylös Pohja