Matkin ja jaan tänne myös puhelimeni muistioni aarteita

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Tässä juttujani muistiosta, johon oon laittanut ylös mun lennokkaimpia ajatuksia ja myös tulevaisuutta varten olen valmistautunut ja miettinyt samaan muistioon lauseita, joita voin jossain pulma tilanteessa käyttää:

Tässä on eilen sinne kirjoittamani keksimäni tehtävänanto, jonka kuvittelin leikisti keksineeni arkkitehtuurin pääsykokeisiin:

”Vastamuuttaneet

3 matokaverusta ovat löytäneet uuden majapaikan kärpässienestä.

Mato nimeltään Matti on rakentanut elinsijansa sienen hatun päälle. Mane-Madon pesä sijaitsee sienen heltoissa. Maija-Mato puolestaan majoittuu juuri ja juuri kärpässienen juurelle. Pesän rakennustarvikkeina on käytetty havuja, lehtiä, puun kuorta ja sammalta. Piirrä kolme näkymää siitä, mitä jokainen mato näkee katsellessaan pesästä ulos. Kuvassa ei saa esittää matoja.”

Oloni on kuin oisin jakanut tänne jotain liian henkilökohtaista itsestäni vaikkei ton perusteella voi edes yksilöidä mua kun kukaan ei ole ikinä noita nähnyt :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Se on enemmän sääntö kuin poikkeus jos oon hukassa tiedon kanssa

Taideteos idea: Selän takana


Onko sinulla hyvä muisti? No aina oon menossa tekemään jotain, ja sit ku teen sitä niin mä alankin tekemään jotsin muuta ja unohan sen mitä alunperin pitikään tehdä

Lapsuuden lelut-bingo, lapsuuden kirjat-bingo

SyviäViboja

Appelsiinikissa

Ville
Wilhelmiina
Xylitolia
Zorron
Ålandissa
Äänekkäästi
Ökyautossa


Fanaatikkous yhdistää


Mulla on se ongelma, että saatan jäädä yhteen ajatukseen vaan junnaamaan paikoilleen
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Lapsena pelkäsin nukkeja yöllä mun kaa mun huoneessa. Pelkäsin että ne yhtäkkiä kääntää päänsä mua päin.


Mun tavaramerkki vois olla oudot käännökset

Kerta en omista ylioppilaslakkia niin ainakin voin olla todisteena siitä, ettei opiskelemaan pääsyn tarvitse mennä aina tietyn kaavan mukaan.


Ei enää jaksa kiinnostaa se, käytänkö väärin sanoja ”sarkasmi” ja ”ironia”, koska noiden rajaviiva on ärsyttävän häilyvä.


Titityy titityy talitintti lisääntyy


Ne jotka tykkäävät aurajuustosta, eivät todennäköisesti omista makuaistia

”En usko”
”Kuka sanoi että se on sun uskomisesta kiinni?”


Swaippaa vasemmalle, jos tarkoitus on vain läähättää p*rseen perään.



”Sä oot yhtä ylimielinen kuin isäs!”
”Kumpi niistä?”



Ahdistaa jos joitakin eläimiä on jossain paljon. Niinku kissakodit saa kylmikset aikaan kun lattia kuhisee kissoja.



Onko normaalia vihata joitakin ihan perus esineitä sen takia kun ne on liittyneet jotenkin johonkin riitaan? Niinku esim vihaan leipiä, kelloja,
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Mulla on ollut koko päivän fiilis, että mä en jaksa eikä elämästä tule mitään. Että kaikki on perseestä. Sit mä tajusin että hei tämähän on vain yksi huono päivä elämässä. Et tää ei oo ikuista. Sit päätin syödä suklaata ja juoda teetä ja tehdä asioita, joista mä tykkään. Koska se on ansaittua.

Katsoisko salkkarit vai vaihtaisko alkkarit?
Korkkaisko valkkarin vai iskiskö talkkarin?

Vituttaa semmoset ihmiset, jotka neuvoo joka asiassa, mutta eivät kuitenkaan itse pysty ottamaan vastaan neuvoja.


Kaksi kovinta päällepäsmäriä laitetaan kävelemään toistensa yli

Ilta on niin villi että kaikki tapahtumat tuntuvat jotenkin tosi kaukaisilta


Snäppiscore on ikäänkuin sosiaalisuuden mittari. Se saa tuntemaan olonsa entistä yksinäisemmäksi kun pystyy näkemään muiden snäppiscoret. Harmi kun snäppiscorea ei voi laittaa piiloon.


Minähänen rupia poistamaan herkkyttäni muutaman kusipään takia


Kysy skeleltä: mp Beatles? ( @Skeletor sain kerran yhtäkkiä mieleeni sen mitä kysyä seuraavassa kysy skeletorilta-keskustelussa ja päätin laittaa tuon kysymyksen muistiin etten unohda sitä sitten )


Täällä joku ärsyyntyy mun muistamattomuuteen ja hankkii mulle potkut


Mukavuus ja ulkonäkö samassa paketissa. Tuo on vaan saatava itselle!

Miten äidinkielipoliisiksi pääsee?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Mullakin on näitä
-Työpaikalla ennen ystävänpäivää oli sellainen juttu, jossa arvottiin salaystävät nostamalla lappu lakista. Ajattelin, että ois hauskaa saada oma ihastus ja kun nostin niin kappas sainkin ihastukseni.

Ainu on söpö nimi. En ehkä antais omalle lapselle mutts on se vaa niin söpö nimi :3

Ihmiset, keräilkää pulloja! On tosi palkitsevaa hommaa kun saa kerätä muovi ja alumiinipaskaa pois luonnosta roskittamasta luontoa. Sitten palautuksen jälkeen palaat jokunen raha rikkaampana.

Ilmeeni kun himoläskihomer helsinkiläisessä ravintolassa

Witut nyt tullu mikkää takatalvi ku talvi ei varsinaisesti oo vielä ohi Suomen mittapuulla.

, koska se tallentui google mapsin kameraan


Kokemuksesta voin sanoa, ettei ihastuminen varsinkin sen jatkuvuus ole ollenkaan kivaa. Varsinkin jos se tapahtuu helposti. Mulla on oikeastaan koko ajan oltava jokin ihastus, oli se sitten julkisuuden henkilö tai kaupan myyjä. Odotan vain, että elämässä tulisi hetki, etten olisi ollenkaan ihastunut mutta taitaa olla hakuammuntaa.
Mutta siis
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,160
Reaktioarvo
8,521
Noh, The Beatles on ihan jees, koska vaikutus rockiin ja loi käytännössä Oasiksen. Georgen oma tuotanto tosin parempaa kuin Beatlejen, koska kehittyneempää.
En omistanut yhtään niiden levyä, koska ei kuitenkaan niin hyvää.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Mulla on aina yksin iltalenkillä sama pelko. Pelko siitä, että joku pimeyden hirviö hyökkää mun kimppuun, raatelee mun rinnan auki, repii sydämeni ja minut kokonaan kappaleiksi. Se hirviö saattaa jopa syödä mut.

En oo seurannut bb:tä varmaankaan kunnolla kun en vieläkään osaa erottaa lassea ja samiria toisistaan pelkästään äänen perusteella. Bb on kahen viikon päästä loppu.

Muistin juuri että opettaja sanoi mua hopsissa päämäärätietoiseksi. Yllätyin.

Haluan olla kondiittori, koska alalla tehdään sellaista taidetta, joka menee ihmisille syötäväksi ja sitä ei voi myöhemmin arvostella, koska viidenkymmenen vuoden päästä sitä ei enää olee.

Millä vitun logiikalla x on pienempi kuin -1?



Koko suomen kuvisopejen yhteinen mafia



Oon dildon ja maria nordinin lapsi



Selvisin puhumattomuudella


Outoja videoita tiktokissa…


Olin töissä lyhytaikaisena sijaisena ja satuin juuri työpaikkaan entisen opiskelutoverini kanssa. Noh, kun työni loppui siinä paikassa niin entinen opiskelutoverini poisti heti mut ig:ssä.



Miksi ilma maistuu suolaiselta?



En aio lisääntyä koska en halua olla osasyynä siihen että väestö tyhmenee.

Miksi jotkut laulajat ovat äänittäneet laulunsa purkka suussa?


Syöttekö jäätelötuuttia joskus sillee että puraisette sen toisen pään pois ja imette ne jäätelöt sieltä?


Erakkona eläminen ois mulle paras elämisen tyyli


Kuinka outoa asteikolla 4-10 on toivoa ihastuksensa olevan varattu?


Lapsi haluaa synttäreilleen kavereita mutta vanhemmat haluaa opettaa lapsen tyytymään vähään



Onhan nuilta linnuilta kysytty lupa ennen noita pönttölivejä?



*pönkittää egoaan olemalla hiljaa*
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Suomuurain=muurahainen
Mansikka=Mansikki on lehmä
Mustikka=Musti on koira
Karviainen=Karvinen on kissa
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Miten kutsutte poika/tyttöystäväänne?
Itse kutsun omaani, että ”ilmesty viimein mun elämääni!”

Ei pidä perustaa omakuvaa toisten mielipiteisiin




Ekana kuuntelussa soittolistojani vuodelta 2018
Hyviltä kuulostavat edelleen:
-Reino Nordin - Momentumii
-Tuuli - Solo
-Portion Boys - Karjala takas
-Vilma Alina - Tänään ei nukuta
-Evelina - Sun vika
-Teflon Brothers - Sit mennää

Rakastan edelleen:
-Arman Cekin - California dreaming
-Vesala - Muitakin ihmisii
-Mic LOWRY - Oh lord
-Ida Paul & Kalle Lindroth - Päällekkäin
-Mikael Gabriel - Pimeyteen
-Anna Puu - Tarviin vielä yhden yön aikaa
-Joakim Lundell - Monster
-Sweater Beats - Faded away
-Drake - Don’t matter to me
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :DDDD Löysin muistiosta mun ”hienot” lyriikat jotka kertoo demin ylläpidosta et pakko jakaa. Aloin kirjoittamaan tätä heti sen jälkeen kun demin keskustelu sulkeutui. Taustaksi kuvittelkaa lady gagan pokerfacen


Mursut laittaa vaihteeksi vaihteensa vapaalle
Koittaa
Ilanistujaiset viininhuuruiset



Mursut istuu humalassa koneen ääressä
Hups vaan asiallinen demittäjä saa jäähyä/lähti asiallinen kesu sivussa siinä (en osannut päättää kumman laitan tähän)



Juon juon juon juon, juon mä juon mä juon
Mä juon viiniä, ylläpidän demiä



Miten saan, miten saan itselleni demimäisen fiiliksen?
Miten saan miten saan itselleni demimäisen fiiliksen?
De de de de demi de de de demi
De de de de demi de de de demi



Päivi, Essi, Mari, niitä ei vaan kiinnosta
Negge se vaan porskuttaa ja vitut haistattaa

Mursut taas päin persettä moderoi
Ne luulee että demi alkoholilla pyörii
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :DDDD Löysin muistiosta mun ”hienot” lyriikat jotka kertoo demin ylläpidosta et pakko jakaa. Aloin kirjoittamaan tätä heti sen jälkeen kun demin keskustelu sulkeutui. Taustaksi kuvittelkaa lady gagan pokerfacen


Mursut laittaa vaihteeksi vaihteensa vapaalle
Koittaa
Ilanistujaiset viininhuuruiset



Mursut istuu humalassa koneen ääressä
Hups! Asiallinen demittäjä saa jäähyä



Juon juon juon juon, juon mä juon mä juon
Mä juon viiniä, ylläpidän demiä



Miten saan, miten saan itselleni demimäisen fiiliksen?
Miten saan miten saan itselleni demimäisen fiiliksen?
De de de de demi de de de demi
De de de de demi de de de demi



Päivi, Essi, Mari, niitä ei vaan kiinnosta
Negge se vaan porskuttaa ja vitut haistattaa

Mursut taas päin persettä moderoi
Ne luulee että demi alkoholilla pyörii
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :DDDD Löysin muistiosta mun ”hienot” lyriikat jotka kertoo demin ylläpidosta et pakko jakaa. Aloin kirjoittamaan tätä heti sen jälkeen kun demin keskustelu sulkeutui. Taustaksi kuvittelkaa lady gagan pokerfacen


Mursut laittaa vaihteeksi vaihteensa vapaalle
Koittaa
Ilanistujaiset viininhuuruiset



Mursut istuu humalassa koneen ääressä
Hups vaan asiallinen demittäjä saa jäähyä/lähti asiallinen kesu sivussa siinä (en osannut päättää kumman laitan tähän)



Juon juon juon juon, juon mä juon mä juon
Mä juon viiniä, ylläpidän demiä



Miten saan, miten saan itselleni demimäisen fiiliksen?
Miten saan miten saan itselleni demimäisen fiiliksen?
De de de de demi de de de demi
De de de de demi de de de demi



Päivi, Essi, Mari, niitä ei vaan kiinnosta
Negge se vaan porskuttaa ja vitut haistattaa

Mursut taas päin persettä moderoi
Ne luulee että demi alkoholilla pyörii
Aaaaaaaaaa mä muistan kun tein joskus itekin jonkun demibiisin oisko ollu Antti Tuiskun En kommentoi-biisin pohjalta. Hitto kun en tajunnut silloin ottaa talteen eikä taida olla mulla edes missään arkistoissa. :( Jos joku muistaa ja on ottanut talteen niin ilmoitelkaa!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Aaaaaaaaaa mä muistan kun tein joskus itekin jonkun demibiisin oisko ollu Antti Tuiskun En kommentoi-biisin pohjalta. Hitto kun en tajunnut silloin ottaa talteen eikä taida olla mulla edes missään arkistoissa. :( Jos joku muistaa ja on ottanut talteen niin ilmoitelkaa!
Aaaa haluan nähdä sen!!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :DDDD Löysin muistiosta mun ”hienot” lyriikat jotka kertoo demin ylläpidosta et pakko jakaa. Aloin kirjoittamaan tätä heti sen jälkeen kun demin keskustelu sulkeutui. Taustaksi kuvittelkaa lady gagan pokerfacen


Mursut laittaa vaihteeksi vaihteensa vapaalle
Koittaa
Ilanistujaiset viininhuuruiset



Mursut istuu humalassa koneen ääressä
Hups! Asiallinen demittäjä saa jäähyä



Juon juon juon juon, juon mä juon mä juon
Mä juon viiniä, ylläpidän demiä



Miten saan, miten saan itselleni demimäisen fiiliksen?
Miten saan miten saan itselleni demimäisen fiiliksen?
De de de de demi de de de demi
De de de de demi de de de demi



Päivi, Essi, Mari, niitä ei vaan kiinnosta
Negge se vaan porskuttaa ja vitut haistattaa

Mursut taas päin persettä moderoi
Ne luulee että alkoholilla demi pyörii
Taas vähän muokkailin sanoituksia
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Tästä jaan vähän ajatusmaailmaani vuodelta 2018 eli ollessani 17v. En tosiaan ymmärrä että miksi olen päättänyt luoda tollasen muistion ja mikä ees tämän muistion tarkoitus oikein on, kasvattamalla itseäni eroon tollasesta ajattelusta tunnistamalla haitalliset ajatusmallit, purkaa vain pahaa oloa vai myrkyttää omaa mieltä muuten vaan? Mut tässä tulee:

Mitä huonoja piirteitä huomaan itsessäni verrattuna muihin:

•huonot meikkaustaidot

•liian väsynyt ilme kasvoilla

•liian tylsän näköinen

•silmäpussit tai jotkut uurteet silmien alla

•kaksoisleuka

•iso maha, pienet tissit ja litteä perse (tämä kuva itsestäni vaihtelee)

•harvahampaat

•luonnonkiharat



Miltä ajatukseni kuulostaa:

•”en osaa meikata, varmaan kaikki pitää mua ”liikaa yrittävänä”, jolla ei mikään onnistu. Ihan pikkuteinin asteelle jäänyt.”

•”olen liian tylsän ja väsyneen näköinen, kukaan ei halua minua.”
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Tää on aika söpö löytö:
Kun makoilin sängyssäni hieman allapäin miettien sitä kuinka särkyväinen olen. Yhtäkkiä itikka lenteli ympärilläni. Kun itikka laskeutui jalalleni, sitä lyödessään se lähti pois. Kun monta kertaa yritin itikkaa lyödä, se edelleen väisti, mutta kerran kun osuin siihen, se lähti edelleen lentoon. Silloin tajusin että jos tämä itikka ei kuole isostakaan iskusta, selviän minäkin mistä vain.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Tässä joku avautuminen vuodelta 2019 D:
En muista onko tää joku demi keskustelu tilitys luonnos, jota en kehdannut julkaista. Mut olkaa hyvät:


Tuntuu et oon koko ikäni asunu paikas johon en kuulu



Täällä ihmisillä on omat pienet piirinsä, joista mä en kuulu yhteenkään. Mä tunnen itteni täysin ulkopuoliseksi tän kylän asukkaista, koska yleinen sanonta tästä paikasta on, et ”täällä kaikki tuntee toisensa” ja ite oot just sellainen, jolle ei nosteta kättä, jos tulee vastaan jossain, vaikka noh, tuo ”kaikki” on sanana ehkä liian kärjistetty vertaamaan. Sitä paitsi tää kylä tekee hitaasti kuolemaa, aina ollaan viemässä palveluita kauemmaksi eikä töitä löydy. Itekki assuu jossain hevon kuusessa kyliltä, joka on itestä kiinni. Tää paikka on nimitetty jopa yheks Suomen huono-osaisimmaksi.



Enkä edes tledä, onko nuo ne syyt. Ainaki on ainainen tunne siitä, etten kuulu tähän paikkaan.



Sit jos mä muuttaisin täysin uuteen paikkaan, jossa on uudet ihmiset ja uudet kujeet, niin sit se ystävyyssuhteiden muodostaminen on se suurin kysymys; Kuka? Mitä? Missä? Milloin?



Sit oon kans miettinyt sellaistakin, et jos mä en kuulukkaan Suomeen, vaan ihan täysin muuhun maahan. Mut se ois ihan kauheaa, Suomessa haluan pysyä nyt ja aina!



Eiköhän se aurinko paista risukasaanki joskus
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Harmi kun en tehnyt naisten nimiä D:




Uusia nimiä:





Miehet:

-Reuva
-Reuvo
-Uhti
-Uhto
-Uhta
-Reini
-Kirma
-Erma
-Ermo
-Kasser
-Kosmo
-Kasmo
-Jomi
-Seino
-Ouli
-Romi
-Rani
-Mako
-Makko
-Makke
-Maki
-Make
-Makkel
-Jasmo
-Jessi
-Jona
-Jonael
-Joha
-Jakvar
-Keisto
-Hoova
-Toiva
-Torjel
-Varte
-Joe
-Joes
-Nille
-Ohvo
-Ognis
-Okaes
-Iiles
-Ile
-Ipe
-Ippes
-Ismael
-Terkko

-Orkki
-Ortti
-Mortti
-Molli
-Hanspeter
-Hanspetri
-Petja
-Petro
-Petrus
-Yrmä
-Yrmi
-Yrni
 
Ylös Pohja