Meidän anatomian opettaja puhui juuri luurangomiehistä

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
8,014
Reaktioarvo
5,777
Minä itse asiassa otan niitä kuvia itse... Kamalinta on, että jokaisen ihmisen sisällä näyttää olevan luu rengos mies... Ei ole vielä tullut vastaan ketään, jonka sisällä ei olisi..
Hui!
Tarkoitatko...että...minunkin sisälläni on?:0
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,852
Reaktioarvo
2,388
Meillä oli yläasteella biologian luokassa ihmisen luuranko sisustuksena, mutta ei se koskaan päässyt kunnolla oikeuksiinsa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,162
Reaktioarvo
5,486

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,394
Reaktioarvo
2,928
Kyllä vain. Röntgenhoitaja, säteilyn käytön ammattilainen (vaikka sitä ei ehkä juttujeni perusteella aina uskoisi...)!


Onhan se vähän pervoa pyytää potilaita riisumaan ja sitten ottaa kuvia heidän sisuksistaan... Myönnän sen...
Ohhoh! Aina yhtä omituista ajatella että minun ikäiseni ihmiset ovat jo kouluttautuneet ammattiin kun itse olen edelleen pelkillä ylioppilaspapereilla.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Meillä oli yläasteella biologian luokassa ihmisen luuranko sisustuksena, mutta ei se koskaan päässyt kunnolla oikeuksiinsa.
Meidän luokan pojat yläasteella kerran villiintyivät bilsan luokassa ja alkoivat vääntelemään pelottavia asentoja sille luurangolle. Kun opettaja poistui luokasta monistamaan tehtäväpapruja.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,852
Reaktioarvo
2,388
Meidän luokan pojat yläasteella kerran villiintyivät bilsan luokassa ja alkoivat vääntelemään pelottavia asentoja sille luurangolle. Kun opettaja poistui luokasta monistamaan tehtäväpapruja.
Voi ei kun luuranko joutui sellaista kärsimään. :(
 
Ylös Pohja