Ammattikoulu Meinaa mennä motivaatio

Ammattikoulu, amis

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
On ruvennut jo vähän stressaamaan, kun pitäisi etsiä työharjoittelupaikkaa. Soittaminen ahdistaa, lähetin sähköpostia yhteen paikkaan ja tottakai he eivät ole vastanneet kolmeen viikkoon. Toivottavasti nyt seuraavasta sähköpostista löytyisi harjoittelupaikka XD
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
onpa outoa, et ei oo noinkaan pitkän ajan jälkee kuulunu mitään D:

pistän sormet ristiin ja peukut pystyyn puolestas!
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
On ruvennut jo vähän stressaamaan, kun pitäisi etsiä työharjoittelupaikkaa. Soittaminen ahdistaa, lähetin sähköpostia yhteen paikkaan ja tottakai he eivät ole vastanneet kolmeen viikkoon. Toivottavasti nyt seuraavasta sähköpostista löytyisi harjoittelupaikka XD
Rohkeasti vaan. Jokaisen soiton jälkeen on taas helpompaa soittaa. Ite muistan kun hain töitä nii ensimmäinen hakemus jännitti tosi paljon. Mut kun en heti saanu töitä ja jouduin soittelee useampaan paikkaan, niin puheluihin tottu.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Meillä on ainakin ammattikoulussa silleen et jos ei itse uskalla soittaa yksin niin voi ottaa opettajan siihen vierelle että ei jännitä niin paljoa ja itse olen aina aluksi hakenu sähköpostil toppi paikkaa ja sit jos on pitäny soittaa ja sopia tustumis päivä niin sit oon soittanu. kyllä säkin varmasti jostain toppi paikan saat :)
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Itse kun opiskelin viimeksi amiksessa vajaa kolme vuotta sit niin joudun kysymään yli kymmenen paikkaa läpi ennekuin sain paikan. :rolleyes:
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
On ruvennut jo vähän stressaamaan, kun pitäisi etsiä työharjoittelupaikkaa. Soittaminen ahdistaa, lähetin sähköpostia yhteen paikkaan ja tottakai he eivät ole vastanneet kolmeen viikkoon. Toivottavasti nyt seuraavasta sähköpostista löytyisi harjoittelupaikka XD
Miten meni?
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mul alkaa ens viikon pe näyttöviikko ja se kestää 10.12 perjantaihin ja sen jälkeen mul on enää viikko työharjottelua jäljel ja sit enää ensvuon yks työharjottelu et valmistun
 

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
Joo voisin tehdä uuden tilannepäivityksen nyt. Syyslomalla laitoin sähköpostia yhden paikan johtajalle ja sieltä tuli paikka sitten. Oon nyt ollut jo kaksi viikkoa siellä ja ens viikko on viimeinen viikko. Kuitenkin pitäis alkaa hakemaan seuraavaa harjoittelua varten paikkaa :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Joo voisin tehdä uuden tilannepäivityksen nyt. Syyslomalla laitoin sähköpostia yhden paikan johtajalle ja sieltä tuli paikka sitten. Oon nyt ollut jo kaksi viikkoa siellä ja ens viikko on viimeinen viikko. Kuitenkin pitäis alkaa hakemaan seuraavaa harjoittelua varten paikkaa :D
Onnea paikasta!! :3
Uskon, että saat myös seuraavan paikan :3
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo mulla menee hienosti siis mul on tää työharjottelu viel ja tän viikon pe alkaa se näyttö ja mulla on sit näytös ensviikol ku se kestää viis päivää niin aamutuokion pitäminen ja tällä viikolla harjottelen sitä aamutuokion pitämistä ja luulin et sen harjottelu on tänään et illal olin ihan kuumotuksis et ei hitto mul ei oo leikkiä jonka pidän mut sit keksinkin ja noh työt pitäis tänään alkaa 8:15 niin meikähän oli jo töissä 8:02 koska luulin töihin tullessa et mul on aamutuokion harjotteli ja et pitäis laittaa aamupiiri valmiiks mut ei ollukkaan
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja sit ku mun työmatka on lyhyt eli jos lähen liian ajois kävelee töihin niin oon sit liian ajois töissä
 
Ylös Pohja