Mielenterveys Meneepäs taas huonosti (TW!)

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Eilen pääsin osastolta pidennetylle viikonloppulomalle ja mitä tapahtui? Tulin tietenkin kipeäksi ja viiltelin. Nyt saan taas miettiä et miten selitän tän. Äidille en viitsis sanoa mitään, kun se huolestuu aina niin paljon ja kyselee kaikkea. En saa ikinä kuitenkaan vastattua mitään, kun tää aihe on jotenkin niin vaikea mulle. En kyllä myöskään tiedä miten osastolla pitäis sanoa tästä.

Tuntuu et oon muutenkin vaan niin toivoton tapaus kaikkien mun ongelmien kanssa, et pitäis vaan kuolla pois, silloin suurin osa ihmisistä pääsis vaan niin paljon helpommalla. Oon kauhee taakka kaikille.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
tosi kurjaa, tuntuu niin pahalta sun puolesta. mä niin toivon et sun olo helpottuis ees hetkeks. ymmärrän et on haastava aihe puhua, mut on tosi hienoa ja rohkeeta et pystyit kertoo tänne! etkä sä oo todellakaan taakka kellekään, tääl on varmasti paljon ihmisiä jotka välittää ja haluaa auttaa sua.
voima haleja! <3
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
tosi kurjaa, tuntuu niin pahalta sun puolesta. mä niin toivon et sun olo helpottuis ees hetkeks. ymmärrän et on haastava aihe puhua, mut on tosi hienoa ja rohkeeta et pystyit kertoo tänne! etkä sä oo todellakaan taakka kellekään, tääl on varmasti paljon ihmisiä jotka välittää ja haluaa auttaa sua.
voima haleja! <3
Kiitos paljon, ihana viesti. <3
 

HUISKELIINI

Kuningatar
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
517
Reaktioarvo
349
Haleja sinne, sulla tuntuu olevan nyt tosi vaikeaa. Yritä olla satuttamatta itseäsi ja ole kaikesta huolimatta rehellinen osastolla. Sua ei voi auttaa jos et ole rehellinen.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Haleja sinne, sulla tuntuu olevan nyt tosi vaikeaa. Yritä olla satuttamatta itseäsi ja ole kaikesta huolimatta rehellinen osastolla. Sua ei voi auttaa jos et ole rehellinen.
Kiitos ja puhut kyllä totta. Yritän olla satuttamatta itteeni ja ottaa asian osastolla puheeks. D:
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Sain kerrottua äidille viiltelystä ja annoin vielä tekovälineen pois. Tuntuu et äiti pitää mua jotenkin vajaana, mut kai se on vaa huolissaan. D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Sain kerrottua äidille viiltelystä ja annoin vielä tekovälineen pois. Tuntuu et äiti pitää mua jotenkin vajaana, mut kai se on vaa huolissaan. D:
Hieno juttu, kun kerroit! <3 Mulla on samoja fiiliksiä. D: En usko kuitenkaan, että sua pidetään vajaana. Mä en ainakaan pidä. :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
Paljon tsemppejä ja haleja!! <33 Muista et mulle voit aina puhua ❤️
Mulla on toi sama et ku aihe on vaikee ni ei saa sanottua ikinä mitään ://

Tuntuu et oon muutenkin vaan niin toivoton tapaus kaikkien mun ongelmien kanssa, et pitäis vaan kuolla pois, silloin suurin osa ihmisistä pääsis vaan niin paljon helpommalla. Oon kauhee taakka kaikille.
Kultarakas, sää et oo toivoton etkä mikään taakka!! Etkä sää saa kuolla :( Se et sää ylipäätään oot saanu palijon apua ja uskallat nytkin puhua täällä on tosi iso juttu.
Ymmärrän kyllä tän et susta tuntuu tältä, mulla itellä on tosi usein samanlainen olo.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Paljon tsemppejä ja haleja!! <33 Muista et mulle voit aina puhua ❤️
Mulla on toi sama et ku aihe on vaikee ni ei saa sanottua ikinä mitään ://


Kultarakas, sää et oo toivoton etkä mikään taakka!! Etkä sää saa kuolla :( Se et sää ylipäätään oot saanu palijon apua ja uskallat nytkin puhua täällä on tosi iso juttu.
Ymmärrän kyllä tän et susta tuntuu tältä, mulla itellä on tosi usein samanlainen olo.
Kiitos ihana. ❤️ Paljon tsemppiä sullekin ja voit kans aina tulla puhumaan mulle. ❤️
 
Ylös Pohja