Varteenotettavia ideoita, kattoo mitä keksiin! Nuoruus on villiä aikaa LOLSpearmint pudding! Pakettihousut! Pyörätuolilla sporaan! Spar! Spede Beard!
Näky tuola kasarmilla kun tänne dallasin!Kuulin Karoliinan lähteneen.
Et sattuis nähnyt sitä?
Tää on niin totta että nuoruus on villiä aikaa ja oarasta aikaa :DVarteenotettavia ideoita, kattoo mitä keksiin! Nuoruus on villiä aikaa LOL
Okei, menen sinneNäky tuola kasarmilla kun tänne dallasin!
Se sano et: ”teemu sun pitäs mennä terapiaan!” Sit mä olin sillee et onks se joku ihme et mua vituttaa?Okei, menen sinne
Huh, hienoa toimintaa. D:Se sano et: ”teemu sun pitäs mennä terapiaan!” Sit mä olin sillee et onks se joku ihme et mua vituttaa?
Sit se viel tokas et se määrää. Sanoin et rauhotu ja heitin sitä paistinlastal. Sit se pyörty ja lähin maanpakoonHuh, hienoa toimintaa. D:
Höh. On sullakin ollu varsinainen aamu sitten.Sit se viel tokas et se määrää. Sanoin et rauhotu ja heitin sitä paistinlastal. Sit se pyörty ja lähin maanpakoon
Olin hampuris ja mun kämppis heitti mua kukkaruukulla!!!Höh. On sullakin ollu varsinainen aamu sitten.
Hyvä ettei sentään keilapallolla. Kukkaruukku sattuu vähän vähemmän.Olin hampuris ja mun kämppis heitti mua kukkaruukulla!!!
Mun kämppis pölli joka päivä mun kukkaruukun D:Hyvä ettei sentään keilapallolla. Kukkaruukku sattuu vähän vähemmän.
syöttäisit sille sen kukkaruukun niin ei pöllisMun kämppis pölli joka päivä mun kukkaruukun D:
Mä sanoin RAJOTAsyöttäisit sille sen kukkaruukun niin ei pöllis
mä olen kukkaruukussaMä sanoin RAJOTA
et..mä olen kukkaruukussa