Tulvien lisääntyminen saattaa johtua padoista myöskin.On muuten saakeli vesi korkealla. En tajua miks jotku rakentaa nuin rantaan ko rakennukset kastuu joka kevät..
Kiitoksia!Onnea äidille!
Tulvien lisääntyminen saattaa johtua padoista myöskin.
No jos vedet eivät pääse vapaasti virtaamaan niin tietysti syntyy tulvaa.Kiitoksia!
Niin kai.
No mutta eikai tuossa mitään patoa oleNo jos vedet eivät pääse vapaasti virtaamaan niin tietysti syntyy tulvaa.
Mutta kuka on isä?!
Jos asit jossain Kemissä niin siinä Kemijoessa on toista tusinaa patoa rakennettuna.No mutta eikai tuossa mitään patoa ole
Ja hyvä kysymys kyllä
En asu kemissä!Jos asit jossain Kemissä niin siinä Kemijoessa on toista tusinaa patoa rakennettuna.
Kemi, Keminmaa jotain sellaista.En asu kemissä!
Mulla kyllä aika äkkiä :DNoh, ei kai ne nyt yleensä heti läpi mene........ Tai no, ainakaan ei minulla ole mennyt. Mun mielestä saa aika kauan olla ennen kuin menee ihan housuihin asti 🤔
EieiKemi, Keminmaa jotain sellaista.
No hyvä! Olisi ollut yhtä hirveää kuin joku Forssa tai Lohja.
No aijjaa!No hyvä! Olisi ollut yhtä hirveää kuin joku Forssa tai Lohja.
Ai no tosiaa ehkä mulla sit vaa aika usein ne alkaa nii hitaasti ja niukasti 😆Mulla kyllä aika äkkiä :D
Mulla ekat 2pv verta tullee niin saatanasti :DAi no tosiaa ehkä mulla sit vaa aika usein ne alkaa nii hitaasti ja niukasti 😆
Hahhah outoo, mulla päivät 1, 4, 5 ja 6 on niukkia, tai ainakin viime menkat oon merkannu kalenteriin noin :D onkohan mulla keskimääräistä niukemmat xdMulla ekat 2pv verta tullee niin saatanasti :D
Mulla kolmannen päivän jälkeen on ihan tosi niukkaa vuotoa :DHahhah outoo, mulla päivät 1, 4, 5 ja 6 on niukkia, tai ainakin viime menkat oon merkannu kalenteriin noin :D onkohan mulla keskimääräistä niukemmat xd