Mennäkkö treeneihin vai eikö mennä treeneihin

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Olin siis eilen "ylimääräisissä" ja meen vrm huomenna mutta en tiedä onko to treenejä koska helato.
Mua väsyttää ja voisin nukkua päikkärit ja pitäis lukea yksi kirja torstaille (hmm mitenkähän kun on helatorstai....) enivei se pitää tehdä ja vois ehkä kirjottaa juhlapuhetta jo vähän etukäteen.
Mut sit jos en mee treeneihin niin saankohan noita asioita tehtyä vai jäänkö turhaan treeneistä sit pois?(onneksi laitoin youtubelle 2h rajoitus niin en voi siellä olla koko iltaa:D)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Mua väsyttää ja haluisin vaam nukkumaan enkä jaksais treenata ja pitäis tehdä nuo hommat mut toisaalta piristyn treeneissä ja sit jos en sais noita hoidettua jäisi turhaan välistä ja jäisin taas paitsi treeneistä jne
 

Sakrablaa

Uusi
Liittynyt
18.4.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
37
Kuinka usein treenaat? Mä ainakin rakastan päikkäreitä, et en kyl ite näkis niitä turhina. Sitäpaitsi pitäähän sun välillä palautuakin?
 

Sakrablaa

Uusi
Liittynyt
18.4.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
37
Ohoh, onks sun treenaaminen tavotteellista? siis johonki kisoihin tms vai vaan omaks iloks?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Ohoh, onks sun treenaaminen tavotteellista? siis johonki kisoihin tms vai vaan omaks iloks?
Ennen kisasin ja sitten tuli Korona ja nykyään vain omaksi iloksi.
Jossain vaiheessa mulla saatto olla kuuet treenit viikossa (neljän päivän aikana siis)
 
Ylös Pohja