Mielenkiintoisin iskurepla mitä mulle ikinä on sanottu :D

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Eilen bussipysäkillä joku äijä pyys lainaa puhelinta ja hän oli aika humalassa. Lopuksi hän kiitteli, kehui kauniiks ja sanoi:
”Tuleeko susta isona äidinkielenopettaja?”

Huutistelin hiljaa mielessäni jos hän todella tarkoitti sen iskureplaks :DD
Mut veikkaan et toi liittyy jotenki mun nimee ku se heitti ton sen jälkee ku kerroin sille mun nimen :D Mut iskuyritykseks tulkitsin tilanteen.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Itse taas olin just eilen menossa kaverin kanssa kaupasta ulos, kun siinä oven vieressä penkillä istu jotai kännisiä noin mun ikäsiä tyttöjä, ja ne ilmeisesti kovassa humalassa luuli mua vaatteiden perusteella pojaksi (yllättävän yleistä) ja se yks huuti mulle sellasella ''flirtillä'' äänellä että ''Helloouuu'' ja me vaan mentiin siitä ohi ja mietittiin että mitä hittoa nyt taas, vähänkö huutistelin sille koko kotimatkan :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itse taas olin just eilen menossa kaverin kanssa kaupasta ulos, kun siinä oven vieressä penkillä istu jotai kännisiä noin mun ikäsiä tyttöjä, ja ne ilmeisesti kovassa humalassa luuli mua vaatteiden perusteella pojaksi (yllättävän yleistä) ja se yks huuti mulle sellasella ''flirtillä'' äänellä että ''Helloouuu'' ja me vaan mentiin siitä ohi ja mietittiin että mitä hittoa nyt taas, vähänkö huutistelin sille koko kotimatkan :D
Eiikä mitä ihmettä :D
 
Ylös Pohja