Syvälliset mieli maassa

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ajatukset on sekasin ja välillä tulee tosi toivoton olo. miun vointi on nyt alkanu menemään alamäkeen, tosin vois vielä huonomminki mennä mutta silti. tää on nyt vähän siinä ja siinä, että kestänkö tän olon vai alkaako tuntua kohta sietämättömältä. tänään ja eilen en oo sentään itkeny (lähellä oli), mutta sitä ennen itkin kolmena päivänä ja välillä tosi paljonkin. thank god huomenna on psykologiaika... tosin en tiedä auttaako sekään, en oo siitä ihan kauheesti kokenu saavani apua D:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Harmi<3 tosi ikävä kuulla, että sun vointis on huonontunu D: välillä vointi menee huonompaan suuntaan, ja varsinkin jos on ollu parempi olo niin se tuntuu tosi ikävältä kun yhtäkkiä kaikki onkin taas huonosti. D: onneks sulla on huomenna psykologiaika, niin voit hänelle sit purkaa ja kertoo. Mutta se on kyllä vähän huono ettet koe saavas siitä niin paljoa apua. Ootko siitä kertonu kellekään? Jos saisit vaikka jotain muuta apua, josta kokisit saavas enemmän apua.
Mutta voimia ja tsemppiä hurjasti<3 kyllä sä kestät, oot tosi vahva ja ihana:3 mut jos tuntuu ettet jaksa tai kestä niin sano jollekin.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
En osaa oikein sanoa koskaan mitään, mutta haluan osoittaa myötätuntoni, vaikutat niin symppikseltä ja empaattiselta tyypiltä ja toivon että sun olo parantuu pian<3 Sano psykologille että tuntuu pahemmalta ja ettei tunnu, että apu riittäisi. Ne on sua varten. Onko sulla jotain asioita, joiden tekemisestä nautit, ihan mitä tahansa neulomisesta pelaamiseen? Koita tehdä joka päivä jotain mieluisaa, jos vaan on mahdollista :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
Sama täällä. On ollu jotenki todella outo olo viime päivinä, voi johtua siitäkin että nukun päivät. En kestä enää ajatella tota yhtä (en kyl ketään muutakaan) mut joo en tiiä tai must tuntuu et mul ois paljon parempi olo jos en nukkuis päivällä. Mut ei voi mitään koska alkaa väsyttää aamulla ja sit on vaan pakko mennä nukkumaan. Nyt tosin mulla on kans torstaina aika niin saan ainakin rytmin jotenkuten normaaliksi

Mutta mullakin on vähän sellanen olo ettei se juttelemine tuu auttaa mitää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,746
Reaktioarvo
2,893
En osaa oikein sanoa koskaan mitään, mutta haluan osoittaa myötätuntoni, vaikutat niin symppikseltä ja empaattiselta tyypiltä ja toivon että sun olo parantuu pian<3 Sano psykologille että tuntuu pahemmalta ja ettei tunnu, että apu riittäisi. Ne on sua varten. Onko sulla jotain asioita, joiden tekemisestä nautit, ihan mitä tahansa neulomisesta pelaamiseen? Koita tehdä joka päivä jotain mieluisaa, jos vaan on mahdollista :)
Vastaan koska oon ite samas tilanteessa ja mietin et mitä sit voi tehdä jos ei vaan pysty mihinkään. Periaatteessa ainoo mitä pystyn ite tekee on ehk musiikin kuuntelu ja lenkkeily ja tämmönen. Mut siis käytännössä oon koko ajan puhelimella kun en pysty tekemään mitään muuta, poislukien ne jos oon juurikin ulkona tai katon telkkaria tai jotain tämmöstä. Yks päivä pystyin värittämään samalla ku katoin telkkarii joten se oli hyvä mut sen jälkeen en oo sitäkään jaksanu taas. Mut toi lenkkeilykin on vaikee koska oon hereillä lähinnä sillon ku on pimeetä, ja aamulla meen jo nukkumaan niin oon liian väsynyt sit enää sillon lähtemään ulos. Esim nyt heräsin joskus 23 aikaan ja varmaan sit taas aamulla nukkumaan tai jotain. En nyt oikein yölläkään voi mennä lenkille. Tietysti joskus kuudelta aamula vois viel olla mahdollista mut sillonki on pimeetä. Tosin ei sekään varsinaisesti merkkaa mitään koska pelkään valosallakin ja katon koko ajan taakseni ja tuntuu et joku seurais mua, mutta valosalla pelkää sentään pikkusen vähemmän

Yks päivä meinasin alkaa lukee kirjaa mutta en sitten pystynyt siihenkään. Joten käytännössä mun ainoot vaihtoehdot on tää kännykällä oleminen ja musan kuuntelu ja lenkkeily jos pystyy ja sit telkkarin kattominen ja tällee. Suihkussakin pitäs käydä mut en oo taas pystynyt moneen päivään.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Eikä! ): Mulla on vähän sama tilanne, mutta toisaalta olo saattaa mennä vuoristorataa yhden päivän aikana ja siitä se sekava olo varmaankin johtuu. Menikö se psykologilla käynti hyvin? Toivottavasti saisit jostain muualta apua, jos pelkästään psykologilla käynti ei auta. Ehkä lääkäriltä vois saada lähetteen jonnekin muualle. 🤔 Paljon voimia, toivottavasti olo kohenisi taas pian. <3
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Vastaan koska oon ite samas tilanteessa ja mietin et mitä sit voi tehdä jos ei vaan pysty mihinkään. Periaatteessa ainoo mitä pystyn ite tekee on ehk musiikin kuuntelu ja lenkkeily ja tämmönen. Mut siis käytännössä oon koko ajan puhelimella kun en pysty tekemään mitään muuta, poislukien ne jos oon juurikin ulkona tai katon telkkaria tai jotain tämmöstä. Yks päivä pystyin värittämään samalla ku katoin telkkarii joten se oli hyvä mut sen jälkeen en oo sitäkään jaksanu taas. Mut toi lenkkeilykin on vaikee koska oon hereillä lähinnä sillon ku on pimeetä, ja aamulla meen jo nukkumaan niin oon liian väsynyt sit enää sillon lähtemään ulos. Esim nyt heräsin joskus 23 aikaan ja varmaan sit taas aamulla nukkumaan tai jotain. En nyt oikein yölläkään voi mennä lenkille. Tietysti joskus kuudelta aamula vois viel olla mahdollista mut sillonki on pimeetä. Tosin ei sekään varsinaisesti merkkaa mitään koska pelkään valosallakin ja katon koko ajan taakseni ja tuntuu et joku seurais mua, mutta valosalla pelkää sentään pikkusen vähemmän

Yks päivä meinasin alkaa lukee kirjaa mutta en sitten pystynyt siihenkään. Joten käytännössä mun ainoot vaihtoehdot on tää kännykällä oleminen ja musan kuuntelu ja lenkkeily jos pystyy ja sit telkkarin kattominen ja tällee. Suihkussakin pitäs käydä mut en oo taas pystynyt moneen päivään.
Mä vastaan sulle vielä, kun oon toipunut operaatiosta, niin pystyn ajattelemaan D:
Tsemppiä kuitenkin täältä nyt<3
 
Ylös Pohja