Elokuvat & Sarjat mielipide titanic elokuvasta?

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
pitää kai tässä alussa sanoa, että saattaa tulla niin sanottuja spoilereita. vaikkakin uskon, että kaikille taitaa olla se elokuvan juoni / runko aika hyvin tiedossa :D

mie havahduin eilen siihen etten oo koskaan kattonut titanicia (1997 versio). päätin korjata tän virheen, joten katsoin kyseisen elokuvan eilen ja nyt ois kyllä mielenkiintosta kuulla, mitä mieltä te olitte jos ootte joskus sen kattonut.

mie itse tykkäsin. en nyt sanois, että ihan lempparielokuvien listalle menis, mutta toteutus ja kokonaisuus oli kyllä upea, samoin näyttelijät. loppu oli kyllä itkettävä. joissain kohdin tuli myös kunnon pakokauhu niiden ihmisten puolesta ja ihan kauhuissani katsoin sitä laivan uppoamista, vaikka tiesinkin miten tulee käymään :D

pari kohtaa jäi häiritsemään, kuten jos ootte netissä keskustelupalstoilla törmänny "the ovikeskusteluun", josta mie itekki luin kun olin kattonut sen lopun. siitä, että olisko ne kaks sittenki mahtunut sen saman oven päälle siellä merellä. koska siellähän se jack sitten kuoli, kun antoi ovitilan roselle. james cameron on kai jotain perustellut asiasta, etteivät he olisi mahtuneet samalle ovelle ja mie taidan olla samaa mieltä, sitä paitsi tällöinhän jackin kuolema oli aika sankarillinen, eikä hän kuollut turhaan, niin kuin jotkut ihmiset väittävät. toinen häiritsemään jäänyt asia oli tämmönen ihan pikku juttu. kun jack ja rose pakenivat tätä rosen tulevan aviomiehen palvelijaa, niin rosehan näytti siinä mennessään hissillä alas keskisormea :D olikohan kuitenkaan ihan niin vanhanaikainen käsimerkki? tai sitten mie oon vaan pihalla.

ja kuoliko vanha rose teidän mielestä siinä lopussa? miun mielestä joo, koska hänhän lupasi jackille, mitä tulee tekemään elämänsä aikana (tauluissa näytettiin) ja sitten lopuksi kuolee vanhana omassa sängyssään. ja ihan lopussahan he ovat taas yhdessä ehjällä titanicilla, ja muutkin kuolleet ihmiset siellä ympärillä.

nyt tulikin aika pitkä teksti, mutta kertokaa toki mielipiteitänne ja mahdollisia teorioita tästä elokuvasta, olis kiva kuulla!

pahoittelut myös epäselkeistä ja tönköistä lauseista, mie oon just herännyt eikä aivot oikeen toimi vielä kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oon nähnyt sen kolmesti ja tälleen vesikammoisena en ihan hirveästi tykännyt :D nyyhkyrakkaustarinat ei toisaalta muutenkaan ole lempparigenreäni joten en niin välittänyt, vaikka hieno leffa itsessään onkin ja yleissivistyksen kannalta oli ihan näkemisen arvoinen
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Ei hitsi, nyt minnuu taas alkaa itkettämään vaikka oon nähny Titanicin kolomesti.

Munkin mielestä Rose kuolee siinä lopussa, mutta eikö hän silloin vielä ole siellä laivassa, johon matkusti..?
En nyt ole ihan varma.

Pidän Titanicista paljon, mutta itken aina hirveesti ku onhan se raakaa että oikiasti niin moni tyyppi siellä on kuollut.
Wääääää.
 
Ylös Pohja