Suhteet Mietityttää se et mikä sairaus se on jos vihaa ihmissuhteita ja ihmisiä?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Taidan olla terapian tarpeessa ja varmaab kuuluu mielenterveys kategoriaan.
Kun haluan olla ihmisten kanssa mut sit ku oon ihmisten kanssa niin ahdistaa kun tulee draamaa ja paha mieli. Niin on alkanut tuntumaan siltä et pahaa mieltä on pakko aina sietää ja et se kuuluu ihmissuhteisiin. Ja draama aina itkettää ja itkettää aina myöskin se jos joku muu on draaman kohteena.
Mua harmittaa ja ahdistaa se kun kukaan ei ole ikinä yrittänyt tulla iskemään mua livenä (tai sit en oo vaan onnistunut tunnistamaan flirttiä ja toisen ihastusta näillä sosiaalisilla taidoilla) mut sit taas tuntuu kans tosi ahdistavalta olla rakkauden kohteena, varsinkin se jos joku mies on liian innoissaan. En myöskään kykene käymään kenenkään kanssa pitkiä keskusteluja ja sellaiset tilanteet pinnistelen aina väkipakolla loppuun jos joku ihminen juttelee mulle pidempään ja odotan et milloin se jättää rauhaan. Tuntuu inhottavalta sanoo näin törkeästi mut tältä vain tuntuu.

Must on alkanut tuntumaan siltä et pitäis lopettaa sosiaalinen elämä kokonaan kun ihmiset tuntuu inhottavilta. Ku luulen et kaikki kivatki ihmiset tuomitsee mielessään. Ja sit kun oon yksin niin itken taas yksinäisyyttäni.
En osaa sanoa et mikä mua vaivaa, joku ihmissuhdedysforia? Johtuukohan siitä etten ole tottunut intensiivisiin kaverisuhteisiin?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Inhottaa myös kaikenmaailman väittelyt ja tyhjäpääksi tuomitseminen väittelyiden perusteella. Mua ei saa siis millään väittelemään sen takia koska silloin tajuaa ihmisten raakuuden. Oikeestaan koko yhteiskunta ja maailma on todella raaka. Jos et tiedä, osaa ja tee sitä tätä ja tuota niin olet ansainnut vihan. Tämän takia pysyn hiljaa.

Sit jos ei tykkää jostain asiasta. Siis mä voin olla tykkäämättä aurajuustosta olematta jälkeenjäänyt. Ja vittu ei makaronilaatikosta tykkääminen aikuisiällä ole yksinkertaisuutta. Parempien ihmisten puheita. Koko maailma on täynnä jodel sakkia ja sen takia haluan jatkossa tutustua ihmisiin sivustaseuraajina ja puhua niille joiden uskon olevan kivoja sivustaseuraamisen perusteella.
Siis tollasista asioista on ihan ankeaa ja väsyttävää väitellä. Mutta väitelköön ne jotka tykkää. Ei tarvi ketään pakottaa sellaiseen. Jos koet tarvetta mitata toisen älykkyyden niin hanki omia ongelmia.
Ja kiltteys ei ole simppaamista. Siinäkin sanassa moni tekee virheitä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jotkut keskivertoa älykkäämmät ihmiset heittäytyvät kusipääksi ja ilkeilevät heitä vähemmän älykkäämpien kustannuksella.
Aika moni älykäs tuntemani ihminen on todella ystävällinen ja hienotunteinen, mutta sitten joukosta löytyy näitä mätiä. Tai sitten osa koittaa esittää älykkäämpää mitä oikeasti on tollaisella toista alentavalla käytöksellä. Kertoo vain heidän epävarmuudesta.
Ei varmaan pitäis antaa niille mitään painoarvoa, koska pahimmat kiusaajamieliset ihmiset saavata siitä lisää syitä ja voimaa jatkaa.
En ole mikään superälykkö mut eikai keskiverto ole sama kuin tyhmä?
Ymmärrän sen, että älykkyyttä arvostetaan yhteiskunnassa, mutta sitä en hyväksy, että tyhmien lyttääminen on hyväksyttyä. Riippuu ihan tyhmyydestä mutta siis jos joku ihminen ei vaikka lue säännöllisesti kirjoja niin ei siitä mun mielestä pidä tulla vittuilun kohteeksi. Voi olla kiinnostunut yhteiskunnasta vaikkei lue.
Itse miellän lukemisen enemmän harrastukseksi ja en koe sitä itselleni sellaiseksi harrastukseksi jonka parissa viihdyn.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Inhottaa myös kaikenmaailman väittelyt ja tyhjäpääksi tuomitseminen väittelyiden perusteella. Mua ei saa siis millään väittelemään sen takia koska silloin tajuaa ihmisten raakuuden. Oikeestaan koko yhteiskunta ja maailma on todella raaka. Jos et tiedä, osaa ja tee sitä tätä ja tuota niin olet ansainnut vihan. Tämän takia pysyn hiljaa.

Sit jos ei tykkää jostain asiasta. Siis mä voin olla tykkäämättä aurajuustosta olematta jälkeenjäänyt. Ja vittu ei makaronilaatikosta tykkääminen aikuisiällä ole yksinkertaisuutta. Parempien ihmisten puheita. Koko maailma on täynnä jodel sakkia ja sen takia haluan jatkossa tutustua ihmisiin sivustaseuraajina ja puhua niille joiden uskon olevan kivoja sivustaseuraamisen perusteella.
Siis tollasista asioista on ihan ankeaa ja väsyttävää väitellä. Mutta väitelköön ne jotka tykkää. Ei tarvi ketään pakottaa sellaiseen. Jos koet tarvetta mitata toisen älykkyyden niin hanki omia ongelmia.
Ja kiltteys ei ole simppaamista. Siinäkin sanassa moni tekee virheitä.
Tähän ainakin samaistun liikaa. Tuntuu, että joka ikinen harjoittaa jotakin moralismia makuasioiden kanssa. Makuasiat on makuasioita.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tähän ainakin samaistun liikaa. Tuntuu, että joka ikinen harjoittaa jotakin moralismia makuasioiden kanssa. Makuasiat on makuasioita.
Siis tämä. Jotenkin raivostuttaa aina jos joku sanoo ”siis miten et voi tykätä tosta?”
Eri asia tietenkin jos se on läppää. Mutta jotkut ottavat vähän liikaa omaksi asiakseen toisten mieltymykset.
 
Ylös Pohja