Poistettukäyttäjänimi100
Eläinrakas heppahöpsö c:
- Reaktioarvo
- 1,445
Mulla 9,8 D:
Lukuaineet 10,0 D:
Lukuaineet 10,0 D:
Joo kässä ja liikka D:Sulla oli niinku jostain kahdesta taideaineesta ysi vai? D:
Keskiarvo 9,75, lukuaineet 9,8.
Vau mikä keskiarvo sulla!Joo kässä ja liikka D:
Hienoa!
Komeat 6.2 jonka jälkeen käyty kaksi ammattikoulua joista toinen turhaan ja sen jälkeen viimesimmän ammatillisen tutkinnon alalla jatkanut ammattikorkeassa. Yläasteella opiskelumotivaatio oli komeat nolla, aikaa tuli vietettyä mieluumin kavereiden kuin koulukirjojen kanssa. Motivaatio nousi vasta kun armeijan jälkeen löytyi se oma ala jota nyt myös teen työkseni opiskeluiden ohella.Mulla 9,8 D:
Lukuaineet 10,0 D:
En kestä olin vahingossa reagoinu surullisella hymiöllä :D8.86 joten pyöristyy 8.9
Siis mulla on aina ollut enkku kasi vaikka tekisin mitä, veikkaan ettei tuu muuttumaan vikan vuoden aikanakaan mihinkään suuntaan vaikka yrittäisin. Että ei mullakaan oikeen luista siinäKivat 9.1 oon tyytyväinen kun sain nostettua historian 9 mutta englanti jäi 8… oonkohan ainoo jolla ei ihan luista englannissa :3
Lukiossa enkku oli aina 8, tein mitä tahansa. Eikä se oo juuri lukion jälkeen mihinkään vaikuttanut :DKivat 9.1 oon tyytyväinen kun sain nostettua historian 9 mutta englanti jäi 8… oonkohan ainoo jolla ei ihan luista englannissa :3