Mikä sun keskiarvo?

katsuki

Harjoittelija
Liittynyt
8.6.2021
Viestejä
3
Reaktioarvo
4
9.2
meni koko syksy sairaalassa, mutta sain silti nostettua. Yks ope vaan laski musan kympistä kasiin poissaolojen takia, vaikka en ees saanu tulla kouluun. Joka vituttaa. Mulla on aina ollu musasta kymppi tai vähintään kasi, ja harrastankin vielä musiikkia. argh
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,230
Reaktioarvo
828
Mulla 9,8 D:
Lukuaineet 10,0 D:
Komeat 6.2 jonka jälkeen käyty kaksi ammattikoulua joista toinen turhaan ja sen jälkeen viimesimmän ammatillisen tutkinnon alalla jatkanut ammattikorkeassa. Yläasteella opiskelumotivaatio oli komeat nolla, aikaa tuli vietettyä mieluumin kavereiden kuin koulukirjojen kanssa. Motivaatio nousi vasta kun armeijan jälkeen löytyi se oma ala jota nyt myös teen työkseni opiskeluiden ohella.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Kivat 9.1 oon tyytyväinen kun sain nostettua historian 9 mutta englanti jäi 8… oonkohan ainoo jolla ei ihan luista englannissa :3
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Kivat 9.1 oon tyytyväinen kun sain nostettua historian 9 mutta englanti jäi 8… oonkohan ainoo jolla ei ihan luista englannissa :3
Siis mulla on aina ollut enkku kasi vaikka tekisin mitä, veikkaan ettei tuu muuttumaan vikan vuoden aikanakaan mihinkään suuntaan vaikka yrittäisin. Että ei mullakaan oikeen luista siinä
 
Ylös Pohja