Hurja Mikähän on halvin tupakka-aski

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
925
Reaktioarvo
700
En siis itse polta, mutta oon huomannut vahtailevani eri tupakkamerkkien hintoja töissä kun joku sitä ostaa (olen kaupan kassalla). Aloin miettimään, että mikähän mahtaa olla se halvin mitä nykyään saa. Vaikka nykyään kaikki tupakka on ihan vitun kallista :D
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
ei mitään hajua. tuli tupakasta mieleen kun joskus rahapulassa ja kitkuissa menin yöllä ulos, ruuvasin alepan tupakkaroden auki ja vein kaikki jämät mukanani kotiin, otin pätkistä kaikki purut talteen, kuivatin uunissa ja käärin siitä sitten sätkiä.

naurattaa vieläkin mielikuva kun tyhjennetään roskiksia tupakan tumppien toivossa XD ei tulis mieleen tehdä tota enää, olin sillon 19v kuitenki apua.
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
ei mitään hajua. tuli tupakasta mieleen kun joskus rahapulassa ja kitkuissa menin yöllä ulos, ruuvasin alepan tupakkaroden auki ja vein kaikki jämät mukanani kotiin, otin pätkistä kaikki purut talteen, kuivatin uunissa ja käärin siitä sitten sätkiä.

naurattaa vieläkin mielikuva kun tyhjennetään roskiksia tupakan tumppien toivossa XD ei tulis mieleen tehdä tota enää, olin sillon 19v kuitenki apua.
Luin ton eka että murtauduit alepaan ja siellä ruuvasit jonkun auki että sait ne tupakat jotka siellä myynnissä oli...
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
ei mitään hajua. tuli tupakasta mieleen kun joskus rahapulassa ja kitkuissa menin yöllä ulos, ruuvasin alepan tupakkaroden auki ja vein kaikki jämät mukanani kotiin, otin pätkistä kaikki purut talteen, kuivatin uunissa ja käärin siitä sitten sätkiä.

naurattaa vieläkin mielikuva kun tyhjennetään roskiksia tupakan tumppien toivossa XD ei tulis mieleen tehdä tota enää, olin sillon 19v kuitenki apua.
Minä tein tätä teininä tupakkaviekkareissa ku olin 16 (en tosin kuivattanut uunissa). En tekis enää XD
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
joskus aikoinaan LM ja pall mall oli halvimpii ni veikkaan et ne on nytkin D: varmaan
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
itse ostin aikoinaan vaan LM sinistä, voisin ehkä veikata sitä? oli halpa ainakin
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
westin sininen? 🤔 näin ainakin mun kaupassa työskentelevä kaveri sanoo
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Röökilista. Pall Mall, P&S, sekä West näyttäisivät olevan halvimpia tupakka-askeja

1/4

halvin tupakka.jpg

2/4

halvin tupakka 0.jpg

3/4

halvin tupakka 1.jpg

4/4

halvin tupakka 2.jpg
 
Ylös Pohja