Korjaan sinuakin: luultavasti kaikkiKorjaan: ei mikään
Olen tulta ja tappuraa!Luonne vetää kaikki muut pois, paitsi femmaa.
Ay caramba!Olen tulta ja tappuraa!
Ehkä. En oo mikään ihmisasiantuntija mutta kuulostaa tutulta.Onkohan mullakin sitoutumiskammo ku aina jos tulee jonkun kans jotai ni haluisin alkaa seurustelee ym. Mut sit toisaalt mua pelottaa jos juttu etenee ja sit alan huomaa heti jotai "vikoja" toisessa vaikka ei ole.
EiKorjaan sinuakin: luultavasti kaikki
On pakko olla jotain vikana. Ei se normaalistikkaan varmaan kuulus tällästä olla 🤔
No sama fiilis mulla mutta siks meenki tänää taas juttelee siitä kuinka must välil tuntuu et oon friikki et se ammattilainen voi sit sanoo mulle etten oo ja tuskin silti uskonOn pakko olla jotain vikana. Ei se normaalistikkaan varmaan kuulus tällästä olla 🤔
Mumma on kahes päivä psykologille aika, ahdistaa se.No sama fiilis mulla mutta siks meenki tänää taas juttelee siitä kuinka must välil tuntuu et oon friikki et se ammattilainen voi sit sanoo mulle etten oo ja tuskin silti uskon
Ymmärrän, mua ahistaa myös noi joka kerta. Mut esim tänään se kokemus ei ollu läheskään yhtä kauhee ku ekal kerral. ahistaahan se vielki mut uskon et se helpottaa kerta kerralta, ehk. Nii kyl sulki varmaan menee ihan hyvin..... UskoisinMumma on kahes päivä psykologille aika, ahdistaa se.
toivottavasti. en enää tiedä edes miten kertoa pakko-oireista kun ikää on niin vähän D:Ymmärrän, mua ahistaa myös noi joka kerta. Mut esim tänään se kokemus ei ollu läheskään yhtä kauhee ku ekal kerral. ahistaahan se vielki mut uskon et se helpottaa kerta kerralta, ehk. Nii kyl sulki varmaan menee ihan hyvin..... Uskoisin
Eihä ikä liity siihen, pakko-oireita voi olla pikkulapsellakin. Mulla ainakin alkoi tosi nuorena, en oikein edes tiedä elämästä ilman niitätoivottavasti. en enää tiedä edes miten kertoa pakko-oireista kun ikää on niin vähän D:
kuitenkin sen myöntäminen että tässä iässä oon jo pilalla. että se tietäis ettei mua kannata hoitaaEihä ikä liity siihen, pakko-oireita voi olla pikkulapsellakin. Mulla ainakin alkoi tosi nuorena, en oikein edes tiedä elämästä ilman niitä
Aa no ymmärrän ton tunteen kyl ehkäkuitenkin sen myöntäminen että tässä iässä oon jo pilalla. että se tietäis ettei mua kannata hoitaa
Nyt sitten onnistuin myös kuraattorille. Mahtaa tulla kiire kuvailemaan pakko-oireitaAa no ymmärrän ton tunteen kyl ehkä
Jep. Mun pakko-oireet alkoi 10-vuotiaana. Tsemppiä kaikille. D:Eihä ikä liity siihen, pakko-oireita voi olla pikkulapsellakin. Mulla ainakin alkoi tosi nuorena, en oikein edes tiedä elämästä ilman niitä