Ihastuminen miks mä en ihastu

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
minä joka ihastun melkein kaikkiin saman ikäisiin
ja minä kaikkiin muihinkin samanikäisten lisäksi.


aloittajalle: kaikki tulee ajallaan. varmasti jossain vaiheessa ihastut. ei sitä kannata stressata. itselläni tulee välillä kausia, jolloin en ihastu kehenkään. ja sitten taas ihastunkin yhtäkkiä ja kaikki alkaa alusta. nyt olen taas pitkästä aikaa onnistunut ihastumaan. D:
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
ja minä kaikkiin muihinkin samanikäisten lisäksi.


aloittajalle: kaikki tulee ajallaan. varmasti jossain vaiheessa ihastut. ei sitä kannata stressata. itselläni tulee välillä kausia, jolloin en ihastu kehenkään. ja sitten taas ihastunkin yhtäkkiä ja kaikki alkaa alusta. nyt olen taas pitkästä aikaa onnistunut ihastumaan. D:
ja minä kenellä on pakkomielteitä lukemattomiin ihmisiin
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mulla edellisestä ihastumisesta on neljä vuotta. Olisin kyllä varmasti vieläkin varmasti ihastunut samaan tyyppiin, mutta näin sen viimeksi silloin neljä vuotta sitten.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Sama vika D: näen kyllä vähän väliä tuntemattomia vastaantulijoita tai tyyliin kahvilamyyjiä, jotka vaikuttaa kerrassaan ihanilta, mutta en melkein ikinä ihastu kehenkään ja pari harvaa treffikumppania on vaan ollut jotenkin tylsiä eikä oikein herättäneet tunteita mihinkään suuntaan. En tiedä mikä on ongelmani
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
kaikki tulee ajallaan. varmasti jossain vaiheessa ihastut.
Tätä on kyllä pakko nyt oikaista, ei millään pahalla. Jotkut ihmiset eivät ihastu ikinä. Monesti he identifioituvat aromanttisiksi. Ja lisäksi ainakin itseä kommentit siitä, että kyllä se jossain vaiheessa tapahtuu, lähinnä ärsyttää, koska saattaa olla että niin ei tapahdu. Kukaan näin ei ole tässä sanonut, mutta pakko mainita: elämän tarkoitus tai vääjäämätön kauttakulkupiste ei pitäisi olla ihastuminen tai rakastuminen. Se on sitä joillekin, muttei kaikille, ja toivoisin useamman ymmärtävän sen.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tätä on kyllä pakko nyt oikaista, ei millään pahalla. Jotkut ihmiset eivät ihastu ikinä. Monesti he identifioituvat aromanttisiksi. Ja lisäksi ainakin itseä kommentit siitä, että kyllä se jossain vaiheessa tapahtuu, lähinnä ärsyttää, koska saattaa olla että niin ei tapahdu. Kukaan näin ei ole tässä sanonut, mutta pakko mainita: elämän tarkoitus tai vääjäämätön kauttakulkupiste ei pitäisi olla ihastuminen tai rakastuminen. Se on sitä joillekin, muttei kaikille, ja toivoisin useamman ymmärtävän sen.
Totta tämäkin. Mietin itsekin että mainitsenko mutta enpä sitten maininnut. Ja se on kyllä myöskin totta, että voi olla täysin onnellinen vaikka ei koskaan ihastuisi tai pääsisi kokemaan mitään romanttista.
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
En mäkään. Tuntuu, etten vaan ikinä tapaa missään sellasta miestä joka sytyttäis.
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Ei sitä etsimällä ainakaa löydä ja (no iästä riippuen) vaik snäpinki kautta on helppo jutella uusille ihmisille ja ei koskaa tarvi ees nähä jollei oikei vakuuta. Sillai voi muitenki opetella niit sosiaalisia taitoja ja keskustelunalotuksia ja saada vähä itsevarmuutta. Ja löytää ihan oikeita pitkäaikasia kavereita vaik.

Ja kyl ihmisille mahdollisuus pitää antaa eikä tosiaan jämähtää joihinki vaik tiettyihi vaatimuksiin vaik et pitää olla brune ja tietynlaine luonteeltaan jne. Jossai kohtaa tulee tyyppi joka vie jalat alta ja voi olla kaukana siitä millasta on olettanu ettivänsä.

Mut se tosiaan vaatii rohkeutta. Jos löytyy joku mukavanoloinen nii täytyy osata tarttua tilaisuuteen ja tehdä vähä tuttavuutta. Se voi tuntuu pelottsvalta mut olla palkitsevaa
 
Ylös Pohja