Poistettukäyttäjänimi100
Eläinrakas heppahöpsö c:
- Reaktioarvo
- 1,445
Se on hyvä tyyppi D:
Joo varmaan saan 14kk bännit (hope not)
Joo varmaan saan 14kk bännit (hope not)
Ahaa!Koska olen "huoneen älykkäin henkilö", sanon kaiken mikä on oikein logiikan lakien mukaan, tiedän kaiken (suurilta osin), olen kärkäs kielenkäyttäjä ja satiiristi. Sitten ihmisiä kissan tähden harmittaa miellyttävä ja hassu tapani suhtautua kaikkeen, kuin vitsillä. Ja sitähän kaikki on: vitsejä ja sanaleikkejä!
Sisso!
Catteg!Skeletorista tykkään kun hän on kissa.
samaa mieltä: kissat kunniaan!Skeletorista tykkään kun hän on kissa.
Gissongs!samaa mieltä: kissat kunniaan!
LONG CAT IS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONG
Haistan negatiivista energiaa. Nuuh, nuuhMietin, että pidänkö mielipiteeni omana tietonani, mutta kun nyt kerran kysytään...
Mä en tykkää Skeletorista koska se on ilkeä ja ylimielinen, eikä sen vitsit oo yleensä hauskoja. Kissat on kyllä somia, ja Vara-ankat yleensä ihan nokkelia.
Ja mua hämmentää se ihmeellinen sisällötön vänkäys, mitä täällä usein sen kanssa käydään.
Mutta kaikista ei voi tykätä, eikä meidän huumorintajut selkeestikään kohtaa (paitsi brittiläisen televisioviihteen suhteen) ja täällä onneksi voi laittaa ignoren päälle jos alkaa liikaa ärsyttää se, että etusivu on täynnä sen hassunhauskoja juttuja.
Mul on lähes tää sama, mutta Skele on kuitenki musta ihan okMietin, että pidänkö mielipiteeni omana tietonani, mutta kun nyt kerran kysytään...
Mä en tykkää Skeletorista koska se on ilkeä ja ylimielinen, eikä sen vitsit oo yleensä hauskoja. Kissat on kyllä somia, ja Vara-ankat yleensä ihan nokkelia.
Ja mua hämmentää se ihmeellinen sisällötön vänkäys, mitä täällä usein sen kanssa käydään.
Mutta kaikista ei voi tykätä, eikä meidän huumorintajut selkeestikään kohtaa (paitsi brittiläisen televisioviihteen suhteen) ja täällä onneksi voi laittaa ignoren päälle jos alkaa liikaa ärsyttää se, että etusivu on täynnä sen hassunhauskoja juttuja.
Ei kai sentään, täällä tuoksuu vain kukkakedoilta ja hattaralta!Haistan negatiivista energiaa. Nuuh, nuuh
Pitäisiköhän vaihtaa sinunkin jo levyä? Vuodesta toiseen postaat kuvaa, joka ei liity mihinkään ja mussutat vaarallisuudesta, vaikka itse ovat kovan luokan vainoaja etkä ikinä muista, että teikäläiset aloitti koko "riidan", jota vain te pidätte yllä.En voi väittää pitäväni skeletorista. Syitä on monia. Valtaosa syistä oli luettavissa demi.fi:ssä hänen viesteistään (muutama esimerkki ko tyypin näkemyksistä: https://aijaa.com/CwLUfC ). Lisäksi olen kuullut väkivaltaisesta käytöksestä ensikäden uhreilta. Jos laskisin mukaan ei-suoraan-minulle kerrotut jutut, pitäisin häntä todella todella vaarallisena ihmisenä.
Siis täähän se ois.Ihmiset ovat kateellisia hänen tuottamastaan laadukkaasta sisällöstä ja siksi eivät pidä hänestä.
Olen kyllä tosi voimakas nettipersoona (näkeehän sen esim. siitä kuinka lihaksikas profiilikuvani on), nostan ainakin 19 viestiä kerralla! Ranta lienee tuollapäin ->Jotkut aiheuttavat persoonallaan suurempia reaktioita suuntaan tai toiseen, kun toiset taas saattavat olla näkymättömämpiä. Siitä se kai sitten pohjimmiltaan johtuu. Ei voi olla pidetty ilman että joku kuitenkin vihaa, ja mitä voimakkaampi persoona, sitä enemmän ne jakautuu.
Muijat pitävät minua persoonallisena, hieman salaperäisenä.Skele on ihan hauska veijari, vaikka hieman arvaamaton.